Με επιστολή του ο Ζελένσκυ πρότεινε στον Πούτιν έναρξη απευθείας ειρηνευτικών συνομιλιών με αφετηρία τις παρούσες γραμμές του πολεμικού μετώπου.
Ως συνήθως το πρόβλημα έγκειται στα ψιλά γράμματα της επιστολής του Ζελένσκυ. Επιδιώκει να συμμετάσχουν οι ΗΠΑ και η ΕΕ στο πλευρό της Ουκρανίας, δηλαδή δεν θέλει μία διμερή συμφωνία. Θέλει να εμπλέξει τρίτους. Θέλει να αποκτήσει προκαταβολικώς θεσμικό και διπλωματικό πλεονέκτημα έναντι της Ρωσσίας.

