Η Ελληνική κοινωνία υποφέρει από την «ασθένεια της ειρήνης». Μία αποστροφή προς την σύγκρουση, η οποία αποτελεί στρατηγική ευπάθεια, και όχι αρετή.
Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε κίνδυνο. Το διεθνές δίκαιο δεν παράγει αποτροπή. Αντιθέτως δημιουργεί μία ψευδή αίσθηση ασφαλείας. Συγχρόνως αποθρασύνει τους εχθρούς μας οίτινες διαπιστώνουν ότι η Ελλάδα δεν αντιδρά στις επαναλαμβανόμενες προκλήσεις των.
Όσοι υποφέρουν από την «ασθένεια της ειρήνης» μία μέρα θα αντιμετωπίσουν την ωμή πραγματικότητα. Το δήθεν ειρηνικό περιβάλλον ασφαλείας στο οποίο κάποτε παρασιτούσαν, έχει αντικατασταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο από το γεωπολιτικό χάος, με μόνιμες αναταράξεις.
Η ειρήνη στην Ανατολική και Δυτική Μεσόγειο δεν θα μας χαριστεί. Οφείλουμε να την επιβάλλουμε με την δική μας ισχύ, δια των όπλων.
Στο σύγχρονο γεωπολιτικό περιβάλλον, ο πόλεμος και οι αλλαγές συνόρων είναι συνηθισμένες καταστάσεις. Η τυφλή προσήλωση σε ειρηνιστικές αντιλήψεις θα βλάψει τον Ελληνισμό.
Συνιστάτε Άμεση Επιστράτευση και κατάταξη σε σώματα- χρήζοντα στελέχωσης - των Ενόπλων Δυνάμεων του Κατοχικού Κράτους για τους νέους σε μάχιμη ηλικία (ακόμη και σε Λέσχες Εφέδρων ή Απόστρατων για τους γηραιότερους) και κατ’ επέκτασιν Εντολοδόχου της Δυτικής Ηγεμονίας, που αποβλέπει στην σταδιακή αποκαθήλωση μας και απομυζεί παντοιοτρόπως κάθε κοινωνικό στρώμα της Διχασμένης Εθνο-Λαϊκής Ελληνικής Κοινότητος - ακόμη και τους Εύπορους που ασκούν ενεργό συμμετοχή και επιρροή στα κοινά - , ή Ιδιωτικές και μη κρατικές, αυθαίρετες πρωτοβουλίες, με ό,τι συνειρμούς ενδέχεται να ανακύπτουν από την αναφορά στον δεύτερο προαναφερθέν παράγοντα προβολής ισχύος και διεύρυνσης της γεωστρατηγικής μας εμβέλειας; Θεωρείται θεμιτή ή εφικτή η απόπειρα προσέγγισης της Ομογένειας και της Ριζοσπαστικοποίησης της, για να δράσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος της προστασίας των Ζωτικών Συμφερόντων μας εκτός των Τωρινών Συνόρων;
ReplyDelete