Wednesday, June 24, 2026

Πρέπει να ανεγείρουμε ένα σιδηρούν παραπέτασμα μεταξύ Ελλάδος και Ευρώπης

 

Για να επιβιώσουμε ως έθνος και να καταστούμε ανεξάρτητος γεωπολιτικός πόλος, η σύγκρουσή μας με την Ευρώπη δεν μπορεί να περιοριστεί στο οικονομικό, στο εδαφικό, και στο γεωπολιτικό πεδίο.

Πρέπει να επεκταθεί στο πολιτισμικό και στο δημογραφικό πεδίο. Πρέπει να θεωρούμε δεδομένη μία σύγκρουση πολιτισμών μεταξύ Ελλάδος και Ευρώπης.

Ο Ελληνισμός δεν επιτρέπεται να αφομοιωθεί από την ευρωπαϊκή ενδοχώρα. Ούτε δημογραφικώς, ούτε πολιτισμικώς.

Την στιγμή που η ΕΕ ετοιμάζεται να καταβροχθίσει σταδιακώς τους εθνικούς στρατούς των κρατών-μελών και να τους επανασυνθέσει σε έναν υπερεθνικό ομοσπονδιακό στρατό, η Ελλάδα πρέπει να ανεγείρει έναν cordon sanitaire. Μία υγειονομική ζώνη. Ένα νέο σιδηρούν παραπέτασμα, το οποίο θα μας διαχωρίζει πλήρως από τον ευρωπαϊκό πολυφυλετικό και πολυπολιτισμικό χυλό.

Κινδυνεύουμε από αφανισμό δια της αφομοιώσεως τόσο από την Ευρωπαϊκή ομοσπονδία όσο και από την νεο-Οθωμανική Τουρκία. Και δεν υπάρχει η επιλογή, ή ο ένας ή ο άλλος. Κανείς από τους δύο, είναι η απάντηση. Διεξάγουμε αμείλικτο διμέτωπο αγώνα. Πρέπει να διαλύσουμε και τους δύο εχθρούς.

Όσοι λένε να παραμείνουμε δούλοι εντός της ΕΕ για να σωθούμε από την Τουρκία, είναι εξίσου προδότες με όσους θα μας έλεγαν να δορυφοροποιηθούμε από την Τουρκία για να σωθούμε από την ΕΕ.

Πρέπει να αντιληφθούμε ότι στα βορειοδυτικά μας σύνορα έχει ενοποιηθεί ένας τεράστιος όγκος πληθυσμού, 500 εκατομμυρίων, και μία συσσωμάτωση κρατών, η οποία θέλει να μας αφανίσει ως έθνος και ως πολιτισμό. Πρέπει να τους κατακερματίσουμε σε πολλά, μικρά, ανεξάρτητα, αλληλοσπαρασσόμενα κρατίδια.

Για το καλό της Ελλάδος και της ανθρωπότητος πρέπει να διαλύσουμε την ΕΕ. Δεν αρκεί να απεγκλωβιστούμε από την ΕΕ. Πρέπει να την αφανίσουμε από προσώπου γης.

Το αξιακό μας σύστημα, η ιστορία μας, τα εθνικά μας συμφέροντα, ο πολιτισμός μας, η εθνοφυλετική μας ιδιοσυστασία, η εθνοθρησκευτική μας ιδιαιτερότης, δεν έχουν καμμία σχέση με το βαρβαρικό, νεο-ρωμαϊκό, αυτοκρατορικό τερατούργημα της ΕΕ.

Όπως δεν επιτρέπεται να αναμειγνυώμεθα φυλετικώς με αφρικανούς και ασιάτες, έτσι δεν πρέπει να αναμειγνυώμεθα με ευρωπαίους. Ο δημογραφικός ανταγωνισμός με ευρωπαϊκά και τουρκικά/ασιατικά φύλα θα κρατήσει αιώνες. Ο Ελληνισμός θα επιβιώσει μόνον δια του εθνοτικού διαχωρισμού, και δια της πολιτικής αυτοαναφορικότητος.

Αδιαφορούμε πλήρως για τα ήθη και τα έθιμα των αυτοκτονικών ηλιθίων της Ευρώπης, και διαρκώς πολεμάμε για την οριζόντια και κάθετη διαφοροποίηση, ήτοι είμαστε διαφορετικοί και ανώτεροι. Πολιτισμικώς, θρησκευτικώς, δημογραφικώς, οικονομικώς, στρατιωτικώς, πολιτικώς, τεχνολογικώς, σε όλους τους τομείς εξασφαλίζουμε την αυτοτέλειά μας.

Η ύπαρξή μας δεν πρέπει να εξαρτάται από την Ευρώπη. Γράφουμε μόνοι μας την ιστορία του δικού μας μέλλοντος σε πλήρη αντίθεση με τους αυτοκτονικούς ηλιθίους της Ευρώπης οίτινες έχουν αποφασίσει να αφανιστούν από τα αρχεία της ιστορίας.

Europa delenda est 

No comments:

Post a Comment