Η δημοκρατία ως πολίτευμα στηρίζεται στην ισότητα και στην πλειοψηφία, χωρίς κριτήρια, χωρίς προϋποθέσεις, χωρίς ευθύνες.
Από την στιγμή που η δημοκρατική ισότητα επικρατήσει ως κοινωνική αντίληψη, ανοίγει ο ασκός του Αιόλου, θα επεκταθεί σε όλα τα συγκρίσιμα μεγέθη. Θα επεκταθεί στην φυλή, στην θρησκεία, στον πολιτισμό.
Η προσπάθεια των δημοκρατών έγκειται στο να καταργήσουν τον κάθετο άξονα διαφοροποιήσεως, να απεμπολήσουν τους όρους περί ανωτερότητος και κατωτερότητος.
Έτσι όμως θα πρέπει να σταματήσουμε κάθε διάκριση μεταξύ φυλών, θρησκειών, και πολιτισμών. Και στο τέλος θα καταλήξουμε στο παράλογο συμπέρασμα ότι η Ελληνική Θρησκεία και το Ισλάμ είναι ισότιμες θρησκείες, ή αλληλοσυμπληρούμενες.
Το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί, αρχικώς είχε χρησιμοποιηθεί από κάποιους προοδευτικούς ανθρωπολόγους προκειμένου να αναχαιτίσουν τις καταστροφές παραδοσιακών πολυθεϊστικών πολιτισμών από την μονοθεϊστική μανία. Επρόκειτο για μία νοητική κατασκευή από καλοπροαίρετους διανοουμένους που υπεστήριζαν τον πολυπολιτισμό.
Στην πορεία του χρόνου όμως, η πολιτισμική ισότητα κατέληξε στο αντίθετο αποτέλεσμα. Κατέληξε στο να μην μπορούν οι παραδοσιακές θρησκείες να θεωρήσουν εαυτάς ανώτερες από τις μονοθεϊστικές.
Η αφοσίωσή μας στην Ελληνική Θρησκεία δεν μπορεί να στηρίζεται μόνον σε χρονικά επιχειρήματα (προηγούμαστε έναντι των μονοθεϊστών), ούτε μόνον σε πατριωτικά επιχειρήματα (είναι η θρησκεία των Προγόνων μας). Πρέπει οπωσδήποτε να στηρίζεται και στην ποιοτική σύγκριση (είναι ανώτερη θρησκεία έναντι του χριστιανισμού, του ιουδαϊσμού, και του ισλαμισμού).
Η Ελληνική Θρησκεία δεν έχει ανάγκη συγκρίσεως με όρους ανωτερότητος-κατωτερότητος όταν πρόκειται για άλλες παραδοσιακές θρησκείες, όπως ο Σιντοϊσμός, ή η θρησκεία των Ινδιάνων της Αμερικής. Διότι μεταξύ των δεν υφίσταται ανταγωνισμός για τον προσηλυτισμό ψυχών.
Όταν όμως πρόκειται για τις μονοθεϊστικές θρησκείες, η Ελληνική Θρησκεία ευρίσκεται αντιμέτωπη με ιδεολογικούς ανταγωνιστές που προσπαθούν να καταστρέψουν Ελληνικές Ψυχές. Σε αυτή την περίπτωση, ο κάθετος διαχωρισμός σε ανώτερες και κατώτερες αντιλήψεις, συμπεριφορές, θρησκείες, είναι υπαρκτός.
Η (πραγματική) δημοκρατία στηρίζεται στην πολιτική ισότητα και έχει κριτήρια!
ReplyDeleteΙφυκράτη περιγράφεις τα σημερινά πολιτεύματα που αποκαλούνται «δημοκρατία»