Wednesday, September 10, 2014

Αυτονομία και Ελληνικός Κοινοτισμός


Σε αρκετά άρθρα μου, εμφανίζονται ξανά και ξανά σχόλια όπως ότι δεν έχουμε ηγέτες για να υλοποιηθούν αυτές οι προτάσεις, ότι το δωσιλογικό καθεστώς έχει άλλη κατεύθυνση, κλπ.

Εδώ υπάρχει μία μεγάλη παρεξήγηση. Αυτοί που σχολιάζουν κατ' αυτόν τον τρόπο δείχνουν ότι εξαρτώνται συναισθηματικώς και πολιτικώς από το τί θα πράξει η κεντρική κυβέρνηση. Αυτό σημαίνει ότι ψυχικώς τουλάχιστον δεν έχουν αυτονομηθεί από την ρωμέικη κατοχική κυβέρνηση. 

Η εικόνα που έχω εγώ στο μυαλό μου είναι αυτή του Ιράκ και του Ισραήλ. Στο Ιράκ υπάρχει μία κεντρική κυβέρνηση την οποία δεν εισακούει κανείς, ούτε οι Κούρδοι, ούτε οι Σιίτες, ούτε οι Σουνίτες. Αυτές οι τρεις πληθυσμιακές ομάδες έχουν την δική τους ταυτότητα και την δική τους οργάνωση. Τα μέλη των ομάδων έχουν μεγαλύτερη αφοσίωση στους ηγέτες των κοινοτήτων τους, παρά στην κεντρική κυβέρνηση. 

Στην περίπτωση του Ισραήλ οι εβραϊκές κοινότητες στο εξωτερικό έχουν συγκροτήσει δικό τους δίκτυο επιρροής όντας αυτόνομες, ιδεολογικώς και πολιτικώς. 

Επομένως κάθε πρόταση που καταθέτουμε δεν είναι δυνατόν να απορρίπτεται με το σκεπτικό ότι δεν θα την υλοποιήσει ποτέ η κεντρική κυβέρνηση. Σκοπός των προτάσεών μας είναι να υλοποιηθούν από Ελληνικές κοινότητες και Ελληνικά δίκτυα επιρροής στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Σκοπός μας είναι οι Έλληνες να απεξαρτηθούν ιδεολογικώς, οργανωτικώς, και πολιτικώς από τους ρωμιούς, και να λειτουργούν αυτόνομα.

Ένα τέτοιο βήμα χρειάζεται πρώτα μία συναισθηματική απεξάρτηση από την κεντρική κυβέρνηση των ρωμιών, και ύστερα πολλά πράγματα θα επακολουθήσουν. 

Μπορούμε κάλλιστα να καταθέσουμε αίτημα σε διεθνείς οργανισμούς για αυτόνομη πολιτική εκπροσώπηση με αποστολή και αναγνώριση ιδιωτικών διπλωματικών γραφείων στο εξωτερικό. 

Η οργάνωση με την μορφή δικτύου και κοινοτήτων, ισχύει για τους ιρακινούς και τους εβραίους. Δεν πιστεύω ότι οι Έλληνες είναι κατώτεροι ως λαός από τους ιρακινούς και τους εβραίους, ώστε να μην μπορούν να απεξαρτηθούν από το ρωμέικο ψευδοκράτος. 

Μία καλή αρχή θα ήταν οι πολιτικές προτάσεις που καταθέτουμε να ανακοινώνονται σε όλες τις Ελληνικές κοινότητες και παροικίες και οι ηγέτες αυτών να αναλαμβάνουν δράση, αδιαφορώντας τελείως για την κεντρική κυβέρνηση των ρωμιών.

10 comments:

  1. Ῥωμῃὸς ἀγάπησε Ῥωμῃὰ καὶ Ἕλλην Ἑλληνίδα. Μπορεῖ ὁ Ῥωμῃὸς νὰ τύχῃ νὰ εἶναι ἀδελφός μας φυσικός, ἀλλὰ τὰ παιδιά μας θὰ εἶναι ἐξαδέλφια καὶ τὰ ἐγγόνια δεύτερα. Ὁ Ῥωμῃὸς πρέπει πρωτίστως νὰ ἀπεξαρτητοποιηθῇ ἀπὸ τὸν παπά. Τὸ ἴδιο καὶ οἰ Ἀθεοῥωμῃοὶ ἀπὸ τὸ καφενεῖο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. όπως θα έλεγε και ο μέγας Κασιδιάρης, λίγο κρασί λίγη θάλασσα και το αγόρι μου

      Delete
    2. Οἱ Ῥωμῃοὶ κάτι τέτοιους ἠλιθίους βρίσκουν γιὰ σωτῆρες.

      Delete
    3. Σε σχέση με τις μαλακίες που πετάς εσύ, ο Κασιδιάρης είναι ιδιοφυία.

      Delete
    4. Ἡ ψυχογραφία ἑνὸς Ῥωμῃοῦ. Δὲν ξέρει τίποτα, δὲν καταλαβαίνει τίποτα. Μᾶς κάνει τὴν τιμὴ νὰ ὑπάρχῃ. Καὶ ξέρει ὅπως ὅλοι οἱ ἠλίθιοι τί εἶναι καλὸ καὶ τί εἶναι κακὸ μὲ σιγουριά. Καὶ δὲν χρειάζεται νὰ τὴν τεκμηριώσῃ τὴν ἄποψί του.
      Ὁ Κασιδιάρης λέει "Λέω τὴν ἀλήθεια". Ὁ Ἰησοῦς ὅταν τὸν ῥώτησε ὁ Πιλάτος "Τι εστίν αλήθεια;" (Ιω. 18, 38), δὲν ἀπήντησε. Ὁ Κασιδιάρης τὴν ξέρει καὶ τὴν λέει. Ὁ ἴδιος ὁ Πατὴρ-Γιαχβὲ εἶναι;

      Delete
    5. Κι εσύ την αλήθεια ξέρεις, διότι αν δεν την ήξερες, θα είχες καταλάβει ότι είσαι ηλίθιος.

      Και που'σαι: προσπάθησε να μην διπλοποστάρεις την όποια απάντησή σου.

      Μια και μόνη ηλιθιότητα μας είναι αρκετή.

      Delete
    6. Μία ἠλιθιότητα εἶναι ἀκατανόητη στοὺς ἠλιθίους, ὄπως τὰ πάντα ἀφ'οὗ ἔχουν τραβήξει χειρόφρενο στὴν σκέψι, ἀλλὰ φανερὴ ὡς πρὸς τὴν ποιότητά της στοὺς λογικούς.
      Ἠλίθιοι φυσικὰ εἶναι ὅσοι δὲν ἀντέχουν νὰ ἀναλύουν τὴν πραγματικότητα καὶ προτιμοῦν νὰ ζοῦν συνεχῶς μὲ τὰ ἴδια ψέμματα.

      Delete
  2. Ἡ ψυχογραφία ἑνὸς Ῥωμῃοῦ. Δὲν ξέρει τίποτα, δὲν καταλαβαίνει τίποτα. Μᾶς κάνει τὴν τιμὴ νὰ ὑπάρχῃ. Καὶ ξέρει ὅπως ὅλοι οἱ ἠλίθιοι τί εἶναι καλὸ καὶ τί εἶναι κακὸ μὲ σιγουριά. Καὶ δὲν χρειάζεται νὰ τὴν τεκμηριώσῃ τὴν ἄποψί του.
    Ὁ Κασιδιάρης λέει "Λέω τὴν ἀλήθεια". Ὁ Ἰησοῦς ὅταν τὸν ῥώτησε ὁ Πιλάτος "Τι εστίν αλήθεια;" (Ιω. 18, 38), δὲν ἀπήντησε. Ὁ Κασιδιάρης τὴν ξέρει καὶ τὴν λέει. Ὁ ἴδιος ὁ Πατὴρ-Γιαχβὲ εἶναι;

    ReplyDelete
  3. Ὁ Ἰφικράτης πιστεύει στὴν προπαγάνδα. 'Υποθέτουμε ὅτι ξεσηκώνει τὸν λαὸ καὶ συλλαμβάνουν τοὺς 300 καὶ ἄλλους 1000 καὶ ἄλλους 10000. Πῶς εἶναι σίγουρος ὅτι οἱ ἑπόμενοι δὲν θὰ κάνουν ἀκριβῶς τὰ ἴδια, ἀφ'οὗ οὔτε ἡ παιδεία ἔχει ἀλλάξει, οὔτε ἡ κοσμοθέασις; Στὴν Γαλλικὴ Ἑπανάστασιν ὑπῆρχε ὁλόκληρο θεωρητικὸ ὐπόβαθρο.

    ReplyDelete
  4. "Κι εσύ την αλήθεια ξέρεις, διότι αν δεν την ήξερες, θα είχες καταλάβει ότι είσαι ηλίθιος.

    Και που'σαι: προσπάθησε να μην διπλοποστάρεις την όποια απάντησή σου.

    Μια και μόνη ηλιθιότητα μας είναι αρκετή."

    Ἔχουμε κάτι τέτοια παραχαϊδεμένα νιάνιαρα. Βεβαίως στὸ Ῥωμανιστὰν φτάνουν τὰ 80 καὶ ἀκόμη ἔτσι εἶναι. Ἄντε καὶ δὲν τὰ κάνουν πάνω τους μὲ τὴν πρώτη τουφεκιά. Ὑπάρχει περίτπωσι τέτοια ἄτομα νὰ κάνουν κάτι ἐποικοδομητικό;

    ReplyDelete