Όσο
βαθαίνει η κρίση, τόσο πρέπει να προβάλλουμε νέα πολιτικά αιτήματα με
καταιγιστικό ρυθμό. Πρέπει να τραβάμε διαχωριστικές γραμμές μέχρι να σπάσουν τα
πολλαπλά δεσμά που μας κρατούν αιχμαλώτους στο παλαιό καθεστώς.
Η
ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. αυτή την στιγμή είναι το μόνο κόμμα που διεξάγει πόλεμο ταυτοτήτων.
Πυρήνας της ιδεολογίας μας είναι η πολιτική ταυτοτήτων(identity politics).
Από
το «1830» που ιδρύθηκε το νεο-ελληνικό
κράτος, πάσχει από βαρειά κρίση εθνικής ταυτότητος.
Από
την απάντηση στο ερώτημα «Ποιοί είμαστε;» θα καθοριστεί η απάντηση στο ερώτημα
«Ποιός είναι ο σκοπός μας ως Έθνος;».
Η
ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. απαντά σε αυτό το ερώτημα ως εξής: Ανεξάρτητο, Ελληνικό, Έθνος-κράτος.
Τα άλλα κόμματα έχουν αποδεχτεί πλήρως την κατάργηση και της Ανεξαρτησίας, και του
Έθνους-κράτους, και της Ελληνικότητος.
Η
σημασία του ερωτήματος «Ποιοί είμαστε» και άρα «Πού θέλουμε να πάμε;» αποδεικνύεται
από την ασταθή πολιτική στάση των δύο νέων πολιτικών σχηματισμών που ανεδύθησαν
λόγω μνημονίου, Χρυσή Αυγή-Σύριζα.
Αρκετός
κόσμος μετά την διάλυση του Πασοκ-ΝΔ στρέφεται είτε προς Χρυσή Αυγή είτε προς
Σύριζα. Χωρίς όμως να εμβαθύνει στην αντίληψη περί εθνικής ταυτότητος των δύο
αυτών πολιτικών σχηματισμών.
Ο
Σύριζα υπόσχεται στους οπαδούς του ανατροπή των αντεργατικών μνημονιακών
πολιτικών, εντός Ευρωπαϊκής Ενώσεως,
κάτι που είναι πρακτικώς αδύνατον, καθότι το μνημόνιο αποτελεί πια μέρος της
νομικής αρχιτεκτονικής της Ε.Ε.
Η
Χρυσή Αυγή υπόσχεται στους οπαδούς της απέλαση των λαθροεποίκων, εντός Ευρωπαϊκής Ενώσεως, κάτι που
είναι πρακτικώς αδύνατον, καθότι τα ανοικτά σύνορα και η ελευθέρα διακίνηση
προσώπων είναι υποχρέωση των κρατών-μελών της ΕΕ. Επιπλέον η Ε.Ε. αργά αλλά
σταθερά καταργεί και τα εξωτερικά της σύνορα.
Ενώ και τα δυό αυτά κόμματα ισχυρίζονται ότι είναι αντισυστημικά, η ΧΑ είναι το πιό συστημικό κόμμα εις ό,τι αφορά την κατοχική θρησκεία(χριστιανισμός). Ο Συριζα είναι το πιό συστημικό κόμμα εις ό,τι αφορά το κατοχικό νόμισμα(ευρώ).
Ενώ και τα δυό αυτά κόμματα ισχυρίζονται ότι είναι αντισυστημικά, η ΧΑ είναι το πιό συστημικό κόμμα εις ό,τι αφορά την κατοχική θρησκεία(χριστιανισμός). Ο Συριζα είναι το πιό συστημικό κόμμα εις ό,τι αφορά το κατοχικό νόμισμα(ευρώ).
Ο
όρος «αντισυστημικό κόμμα» αν δεν αναλύεται σωστά, παραπλανά τον Λαό.
Έχουμε
δύο αντιμνημονιακά κόμματα τα οποία έχουν εκτοξευθεί στις δημοσκοπήσεις αλλά με
ανθελληνική πολιτική, θρησκευτική, και νομισματική ταυτότητα. Όποιος εθνικιστής
ή αριστερός αποδέχεται την δημιουργία ευρωπαϊκού ομοσπονδιακού κράτους και
θέλει να προσαρτήσει την Ελλάδα σε αυτό, είναι εχθρός μας και θα τον πολεμήσουμε
με κάθε μέσον.
Ευρωπαϊκό
ομοσπονδιακό κράτος σημαίνει ένα σύνταγμα, ένας στρατός, μία γλώσσα, ένα
νόμισμα, ένας εθνικός ύμνος, ένας λαός, ένας πρόεδρος, μία κυβέρνηση, μία
ιστορία, ένας πολιτισμός.
Οι
περισσότεροι αριστεροί στην Ελλάδα επειδή είναι διεθνιστές δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα
με μία τέτοια εξέλιξη. Αλλά και οι περισσότεροι εθνικιστές είτε επειδή είναι
χριστιανοί, είτε επειδή είναι θαυμαστές του βυζαντίου, είτε επειδή ταυτίζονται
με την λευκή φυλή, δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα με μία τέτοια εξέλιξη.
Φράσεις
όπως «είμαστε αριστεροί» ή «είμαστε εθνικιστές», συσκοτίζουν αντί να επιλύουν
το πρόβλημα συλλογικής ταυτότητος του Λαού.
Αξίες και ιδανικά που συγκινούν αρκετούς Έλληνες όπως πατριωτισμός, έθνος, δημοκρατία, ανεξαρτησία, κυριαρχία, προγονικές παραδόσεις, είναι αδιανόητο να υπάρξουν μέσα στον Ευρωπαϊκό ολοκληρωτισμό όπου μας οδηγούν κόμματα όπως ο Σύριζα και η Χρυσή Αυγή.
Τέτοιου είδους αλλοπρόσαλλη πολιτική θα διαπιστώνουμε συνεχώς από διαφορετικά κόμματα αν επιτρέψουμε η Ελλάς να καταντήσει πολυφυλετικό, πολυπολιτισμικό, και πολυεθνικό κράτος όπως οι ΗΠΑ.
Αξίες και ιδανικά που συγκινούν αρκετούς Έλληνες όπως πατριωτισμός, έθνος, δημοκρατία, ανεξαρτησία, κυριαρχία, προγονικές παραδόσεις, είναι αδιανόητο να υπάρξουν μέσα στον Ευρωπαϊκό ολοκληρωτισμό όπου μας οδηγούν κόμματα όπως ο Σύριζα και η Χρυσή Αυγή.
Τέτοιου είδους αλλοπρόσαλλη πολιτική θα διαπιστώνουμε συνεχώς από διαφορετικά κόμματα αν επιτρέψουμε η Ελλάς να καταντήσει πολυφυλετικό, πολυπολιτισμικό, και πολυεθνικό κράτος όπως οι ΗΠΑ.
Οι
ΗΠΑ δεν έχουν σταθερή πολιτική κατεύθυνση διότι έχουν ασταθή εσωτερική
ταυτότητα. Η συλλογική ψυχή του Αμερικανού λαού δεν έχει ομογένεια. Έχει ασταθή
χαρακτηριστικά, όπως θα έλεγε και ο Γουσταύος Λεμπόν.
Ενώ
στις ΗΠΑ η αστάθεια είναι μη-αναστρέψιμο γεγονός καθότι ο πληθυσμός τους είναι
αποτέλεσμα φυλετικών επιμειξιών, στην Ελλάδα η κατάσταση μπορεί και πρέπει να
αναστραφεί.
Στην
χώρα μας έχουμε ακούσει τα κάτωθι πολιτικά προτάγματα τα οποία προδίδουν κρίση
εθνικής ταυτότητος. Άλλοι λένε «ανήκομεν εις την δύσιν». Άλλοι περιμένουν το «ξανθό
γένος» να τους σώσει. Άλλοι λένε «οι γερμανοί είναι φίλοι μας» και περιμένουν
από το 4ο Ράιχ να τους σώσει. Άλλοι θεωρούν το Ισραήλ στρατηγικό
σύμμαχο. Άλλοι ανακράζουν «ζήτω η βυζαντινή αυτοκρατορία».
Ουδείς
εξ αυτών ζητά συμμαχία με τους Αρχαίους Προγόνους μας. Ουδείς εξ αυτών ζητά
βοήθεια από τους Πατρώους Θεούς. Ουδείς εξ αυτών σφυρηλατεί δεσμούς με την
Ελληνική Ομογένεια. Ουδείς εξ αυτών αναζητά δεσμούς με την Κάτω Ιταλία. Ουδείς
εξ αυτών επενδύει στους αγέννητους Έλληνες.
Όποιος
θεωρεί συμμάχους και φίλους τους σφαγείς του Ελληνισμού, είναι λογικό να τελεί
υπό σύγχυση.
Η ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. προτάσσει εθνικές αξίες παντελώς άγνωστες στα άλλα κόμματα:
Την Αιωνιότητα. Το Πεπρωμένο. Την Διαφορετικότητα. Την Μοναδικότητα. Την
Αποκλειστικότητα. Την Ανωτερότητα. Την Συνέχεια.
Το να είσαι Έλλην είναι προνόμιο, και όχι δικαίωμα. Το να είσαι Έλλην
σημαίνει ότι ανήκεις σε μία μοναδική στον κόσμο συλλογικότητα, γι’ αυτό
υποχρεούσαι να αποκλείεις να εισχωρήσουν μη-Έλληνες στην Κοινότητα των Ελλήνων.
Το να είσαι Έλλην σημαίνει ότι διατηρείς ανόθευτη και αδιάσπαστη την φυλετική
και πολιτισμική αλυσίδα των Ελληνικών γενεών. Το να είσαι Έλλην σημαίνει ότι
πολεμάς καθημερινώς την πανούκλα της αφομοιώσεως σε ξένους λαούς και ξένους
πολιτισμούς. Το να είσαι Έλλην σημαίνει ότι υποτάσσεσαι στο συλλογικό πεπρωμένο
που καθόρισαν για σένα οι Αθάνατοι Πατρώοι Θεοί των Προγόνων σου. Το να είσαι
Έλλην σημαίνει ότι αναλαμβάνεις να ηγηθείς και να φέρεις εις πέρας τις
βαρύτατες υποχρεώσεις που έχεις έναντι των άλλων λαών του κόσμου. Το να είσαι
Έλλην σημαίνει ότι επενδύεις χρόνο, χρήμα, ενέργεια, και θυσιάζεις την ίδια σου
την ζωή για να είναι οι αγέννητοι Έλληνες όμοιοι, αντάξιοι, και καλύτεροι από
τους Αρχαίους Έλληνες Προγόνους. Αν δεν είναι, εσύ θα φταίς.
Δυστυχώς
η πλειοψηφία των Ελλήνων σήμερα σχηματίζει γνώμη για ένα ζήτημα ή για έναν
πολιτικό φορέα με βάση την ταμπέλα, και όχι με βάση τις θέσεις που λαμβάνει ο
φορέας σε συγκεκριμένα ζητήματα.
Είναι
χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα έχουμε εθνικιστές και εθνικιστικά κόμματα, τα
οποία άκουσον-άκουσον, είναι υπέρ του ευρώ, είναι υπέρ της βυζαντινής
αυτοκρατορίας, είναι υπέρ του χριστιανισμού, υπέρ της φυλετικής επιμειξίας των
Ελλήνων με τους λευκούς ευρωπαίους. Ο,τιδήποτε διεθνιστικό και καταστρεπτικό
για τον Έλληνα, το βαπτίζουν εθνικιστικό και έτσι έχουν ήσυχη την συνείδησή
τους.
Γι’
αυτό δεν χρησιμοποιούμε τον όρο εθνικισμός και εθνιστικό κόμμα. Η λέξη έχει
εξευτελιστεί τελείως στην Ελλάδα. Ο γράφων χρησιμοποιεί τον όρο Έλλην στο
θρήσκευμα για να διαφοροποιηθεί, και ποτέ τον όρο εθνικιστής. Η πλειοψηφία των
εθνικιστών εν Ελλάδι είναι χριστιανοί και πολέμιοι της Ελληνικής Θρησκείας,
οπότε μας χωρίζει άβυσσος.
Η
διαφοροποίησή μας δεν είναι μόνον στατική, είναι κυρίως δυναμική. Το τί
πιστεύει πραγματικά και το τί θα πράξει ένας εθνικιστής στην Ελλάδα δεν
καθορίζεται από την εθνικιστική ταμπέλα που διαφημίζει, αλλά από τις επιλογές τις
οποίες θα κάνει όταν βρεθεί προ διλημμάτων.
Ο
εθνικιστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει διαφορές με τους Έλληνες στο θρήσκευμα παρά
μόνον στο θρησκευτικό ζήτημα. Αλλά ξέρουμε τί θα πράξει εναντίον ημών όταν του
προτείνει συμμαχία ο ορθόδοξος Σέρβος ή ορθόδοξος Βουλγάρος. Ξέρουμε τί θα
πράξει όταν απαιτήσουμε θρησκευτική και εκπαιδευτική αυτονομία από το ρωμέικο
κράτος.
Μέχρι
στιγμής οι εθνικιστές μάς παριστάνουν τους φίλους διότι ακόμη δεν μας θεωρούν
επικίνδυνους για την εξουσία τους. Αργότερα όμως όταν αποκτήσουμε μεγαλύτερο
πολιτικό εκτόπισμα και απαιτήσουμε αυτονομία από το ρωμέικο κρατίδιο, τότε θα
αναδείξουν την πραγματική ανθελληνική συμπεριφορά τους. Τότε θα ταυτιστούν 100%
με τις βυζαντινές δοξασίες και το μισελληνικό ιερατείο της ιουδαϊκής αιρέσεως
των ναζωραίων.
Σκοπός
μας είναι να μεγαλώνει η απόσταση από το κατοχικό καθεστώς. Να δημιουργούνται
ρωγμές παντού. Να διαχωριζόμαστε πολιτικώς, θρησκευτικώς, νομισματικώς,
γλωσσικώς, φυλετικώς, πολιτισμικώς, στρατιωτικώς, εκπαιδευτικώς από τους
ελληνόφωνους πολίτες αυτής της χώρας.
Σκοπός
μας είναι το κτίσιμο του Έθνους πάνω σε Αρχαίες Ελληνικές βάσεις. Οι μύθοι, οι μνήμες,
τα σύμβολα, οι αξίες μας, μάς διαφοροποιούν πλήρως από την μιαρή περιρρέουσα
ατμόσφαιρα.
Σκοπός
μας είναι να αποσπάμε Ελληνικά πληθυσμιακά στρώματα από τον διεθνισμό, είτε
αυτός εκφράζεται ως κομμουνισμός, είτε ως φιλελευθερισμός, είτε ως
χριστιανισμός, είτε ως ισλαμισμός, είτε ως ευρωπαϊκός ολοκληρωτισμός, είτε ως
νεο-οθωμανισμός, είτε ως αναρχισμός.
Θέλουμε
να καταπολεμήσουμε τις δημοκρατικές αυταπάτες του Λαού μας. Ασχέτως του τί
πιστεύει κανείς για την δημοκρατία ως πολίτευμα, οι σημερινοί δημοκράτες στην
πλειοψηφία τους είναι επικίνδυνοι για το Έθνος για τους εξής λόγους:
Πρώτον,
δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατία χωρίς Εθνική Ανεξαρτησία. Και όμως, ένα μεγάλο
ποσοστό πολιτών θεωρεί ότι μπορεί να υπάρξει δημοκρατία μέσα στην Ε.Ε.
Αγνοούν
ακόμη και στοιχειώδη πολιτειακά ζητήματα. Η δημοκρατία απαιτεί εντοπιότητα. Αν
μεταξύ μιάς Ελληνικής πόλεως και των Βρυξελλών, παρεμβάλλονται δεκάδες
επιτροπές και αντιπροσωπευτικά σώματα, η δημοκρατία εκμηδενίζεται. Αποτελεί τον
μανδύα της ολιγαρχίας.
Δεύτερον,
τα δημοκρατικά δικαιώματα δεν επιτρέπεται να δίδωνται σε αλλοφύλους. Οι
δημοκράτες πρέπει να αποδεχθούν ότι είναι έγκλημα κατά του Έθνους να νομιμοποιούν
το πολίτευμά τους με μία τεχνητώς δημιουργηθείσα πλειοψηφία από την εισβολή
αλλοφύλων.
Τρίτον,
δημοκρατία και κοινοβουλευτισμός είναι δύο έννοιες αμοιβαίως αποκλειόμενες. Ο
κοινοβουλευτισμός είναι ολιγαρχικό πολίτευμα με αγγλική ρίζα, ο οποίος προάγει
τον δικομματισμό και καταπολεμά την πολυφωνία και την ισοπολιτεία.
Αρκετοί
δημοκρατικοί πολίτες στην Ελλάδα έχουν υποστεί τέτοια πλύση εγκεφάλου που
αρνούνται να αντιληφθούν την πραγματικότητα. Αυτό που πραγματικά ζητούν είναι
πολυφωνία και αναδιανομή της εξουσίας, αλλά το βαπτίζουν δημοκρατία.
Όμως
η σημερινή δημοκρατία το μόνο που επιτρέπει είναι μία ψηφοφορία κάθε τέσσερα
χρόνια. Έτσι περιορίζει την λαϊκή κυριαρχία. Η πραγματική εξουσία δεν ευρίσκεται
στην ψήφο. Την εξουσία κατέχουν όσοι διαθέτουν όπλα, χρήματα, μμε, τράπεζες, έλεγχο
τηλεπικοινωνιών, ενεργειακό έλεγχο, έλεγχο επί των υδάτων, έλεγχο επί της παιδείας,
δικαστική και νομοθετική εξουσία.
Ακόμη
και αν εγίνοντο βουλευτικές εκλογές κάθε χρόνο, τίποτε δεν θα άλλαζε από την
στιγμή που το μονοπώλιο των όπλων και της νομοθετικής βίας το κατέχει μία
συγκεκριμένη ολιγαρχική τάξη συμφερόντων μέσα στην Ελλάδα.
Τίποτε
δεν θα άλλαζε με τις εκλογές από την στιγμή που τα τηλεοπτικά μμε ελέγχονται
από μία κλειστή κάστα ολιγαρχών.
Τίποτε
δεν θα άλλαζε με τις εκλογές από την στιγμή που οι τράπεζες, το ηλεκτρικό ρεύμα,
το νόμισμα, η παιδεία, οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν μονοπώλιο ή ολιγοπώλιο στα
χέρια μίας ολιγαρχικής ληστοσυμμορίας.
Η
ολιγαρχική μισελληνική συμμορία υποστηρίζει τον κοινοβουλευτισμό για να
αποσπάσει από τον Λαό εξουσίες και κυριαρχικά δικαιώματα. Ανακράζει ύμνους στον κοινοβουλευτισμό για να
καταργήσει την πολυφωνία και την ισοπολιτεία.
Δεν
υπάρχει μεγαλύτερος εξευτελισμός για έναν δημοκράτη από το να υποστηρίζει τον
κοινοβουλευτισμό.
Η
ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. υποστηρίζει την αναδιανομή της εξουσίας δια της καταργήσεως του
μονοπωλίου της εκτελεστικής, δικαστικής, και νομοθετικής εξουσίας της
ολιγαρχικής πλουτοκρατίας.
Αγαθά
όπως το νερό, το ρεύμα, το τηλέφωνο, οι υδρογονάνθρακες, δεν πρέπει να ανήκουν
ούτε στο κράτος, ούτε στους ολιγάρχες του πλούτου. Πρέπει να διανεμηθούν στον
Λαό δια της συγκροτήσεως εταιρειών λαϊκών συμμετοχών. Έκαστος Έλλην θα κατέχει
μερίδιο δημοσίου πλούτου το οποίο θα μπορεί να κληρονομεί στα τέκνα του, αλλά ποτέ
δεν επιτρέπεται να πωλήσει σε αλλοφύλους.
Πρέπει
να γκρεμιστεί όλο το υπάρχον τραπεζικό σύστημα. Με εξαίρεση την κεντρική
τράπεζα της Ελλάδος, οι τράπεζες δεν πρέπει να ανήκουν ούτε στο κράτος ούτε
στους ολιγάρχες του πλούτου. Πρέπει να δοθούν άδειες λειτουργίας σε εκατοντάδες
νεοσύστατες συνεταιριστικές τράπεζες ώστε να διευρυνθεί ο κύκλος των πιστωτών.
Και αυτές οι νέες τράπεζες αντί να λαμβάνουν εμπράγματες ασφάλειες για την
χορήγηση πιστώσεων θα αγοράζουν μετοχές στις εταιρείες των δανειοληπτών, ώστε
να μην έχουν κίνητρο να καταστρέψουν τις παραγωγικές εταιρείες όπως γινόταν
μέχρι σήμερα.
Το
δημοκρατικό πολίτευμα σήμερα στην Ελλάδα είναι ολιγαρχικό και μισελληνικό. Από
την στιγμή που η ελληνόφωνη δημοκρατία έχει καταργήσει δύο βασικές αξίες του
Ελληνισμού, την μοναδικότητα και την αποκλειστικότητα των Ελλήνων, πρέπει να
καταργηθεί και να αλλάξουμε πολίτευμα.
Η
ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. προάγει το πολίτευμα της Εθνοφυλετικής Αριστοκρατίας. Αγωνιζόμαστε υπέρ μίας Πνευματικής Αριστοκρατίας
με εθνοφυλετικά κριτήρια.
Ο
άκρως συνεκτικός, αριστοκρατικός, μη-ανεκτικός, και διεκδικητικός χαρακτήρας της
ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. πρέπει να συνοδεύεται με μία όσο το δυνατόν πλατύτερη ζύμωση λαϊκών
στρωμάτων, τα οποία θα εισέρχωνται στους πολιτικούς αγώνες συνήθως ως
ακομμάτιστοι πολίτες, αλλά θα νομιμοποιούν τις δικές μας πρωτοβουλίες.
Από
την δική μας πλευρά, τα στελέχη της ΙΕΡ.Α.Κ.Σ. ουδέποτε θα αποδεχτούν ακομμάτιστη
συμμετοχή σε συνδικάτα, απεργίες, επιτροπές κλπ. Ουδέποτε θα αποκρύψουμε την κομματική
μας ταυτότητα. Πάντα δηλώνουμε την κομματική μας ταυτότητα όχι μόνον για να
ξεχωρίζουμε αλλά κυρίως για να καθοδηγούμε τα λαϊκά στρώματα.
Για
να επιτύχουμε τους σκοπούς μας ενστερνιζόμαστε την Διαρκή Επανάσταση. Επαναλαμβάνουμε διαρκώς τα πολιτικά μας
συνθήματα μέχρι να γίνουν κτήμα του Λαού:
Πολιτική
Απεργία Διαρκείας. Επαναστατική Συντακτική Εθνοσυνέλευση. Προσωρινή Κυβέρνηση.
Λαϊκή Πολιτοφυλακή.
Τέλειο!
ReplyDeletehttp://www.pheidias.gr/2008/05/blog-post_18.html
ReplyDeleteΈθνος και δημοκρατία.
Πάρα πολύ καλό. Μην ξεχνάμε πως η αθηναϊκή Δημοκρατία ήταν που αντιμετώπισε ουσιαστικά την περσική απειλή, αν και δεν στάθηκαν τελικά ικανοί να σηκώσουν το τίμημα της νίκης και διαφθάρηκαν, γινόμενοι αλαζώνες και δυσιδαίμονες.
Deletehttp://www.knossopolis.com/2010-09-08-21-43-18/1111-2013-10-21-02-26-43.html
DeleteΗ δημοκρατία είναι ένα ελαττωματικό πολίτευμα (στην θεωρία και στην πράξη). Βεβαίως αν είχαμε την Αθηναϊκή δημοκρατία σήμερα, θα ήμασταν σε καλύτερη κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υφίσταται καλύτερο πολίτευμα.
DeleteΌλα τα πολιτεύματα είναι ελαττωματικά καθώς η διαφθορά υπάρχει πάντοτε. Το προτέρημα της Δημοκρατίας είναι ότι για να εκπέσει, η διαφθορά οφείλει να είναι γενικευμένη (όπως σήμερα). Όσο πιο συγκεντρωμένη είναι η εξουσία, τόσο πιό εύκολα διαφθείρεται το πολίτευμα. Εδώ βέβαια υπάρχει κι ένα μειονέκτημα: αν διαφθαρεί ο Βασιλέας αρκεί μια άμεση ανατροπή του ώστε η πολιτεία να ξαναγίνει εύρυθμη. Αν διαφθαρεί ο Δήμος, ή επαναφορά είναι θέμα πολλών δεκαετιών και συμπεριλαμβάνει λιμούς και εμφυλίους πολέμους.
DeleteΔιαφωνώ, αλλά με βάση αυτά που είπες, δεν θα ήταν καλύτερα να έχουμε ως κυβερνώντες λίγοι διεφθαρμένοι παρά πολλοί διεφθαρμένοι;
DeleteΗ αθηναϊκή δημοκρατία ήταν το καλύτερο πολίτευμα που υπήρξε ποτέ. Έκανε ακριβώς αυτό που ήθελε το έθνος και κράτησε την φυλή καθαρή διότι δεν έδινε ιθαγένεια. Ο κάθε πολίτης είχε εξουσία οπότε δεν την έδινε και σε άλλους εύκολα.
DeleteΗ διαφθορά ήταν μικρή σε σχέση με άλλα πολιτεύματα διότι οι κληρωτοί βουλευτές είχαν ευθύνες.
Ενα πρόβλημα σοβαρό που είχε η αθηναϊκή δημοκρατία είναι ότι κυνηγούσε όσους μάζευαν κόσμο δηλαδή δύναμη εξουσίας πχ Μιλτιάδης, Σωκράτης κ.α.
Η δημοκρατία δεν λογαριαζε αν αυτοί που κυνηγούσε ήταν άξιοι η όχι.
Όταν η εξουσία μαζεύεται σε λίγους τότε γίνεται αυτό που θέλουν οι λίγοι και όχι το έθνος. Οι λίγοι στην προσπάθεια τους να μην χάσουν την εξουσία μπορεί να προδώσουν ακόμα και εθνικές θέσεις.
Λόγω της σημερινής παιδείας των Ελλήνων δεν ξέρω αν είναι επικίνδυνη η δημοκρατία για το έθνος.
Ιφικράτη, είσαι ο νέος μας Πλήθων.
ReplyDeleteΙφικράτη, είσαι ο νέος μας Πλήθων.
ReplyDeleteΙφικράτη, είσαι ο νέος μας Πλήθων.
ReplyDeleteἚμεινα ἂναυδος.Εὖ γε!!!
ReplyDeleteΙφικράτη, γνωρίζεις τον φανταστικό χαρακτήρα, και αντίζηλο του Μπάτμαν, Τζόκερ;
ReplyDeleteΙφικράτη ποια είναι η στάση της ΙΕΡΑΚΣ σε σχέση σε τον συντονισμό δράσης που σχεδιάζουν άλλα κινήματα στο ΕΜΠ, με αφορμή την πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ;.
ReplyDeleteΔεν πρόλαβα να πάω. Άκουσα ότι καλύφθηκε από κάμερα η εκδήλωση. Αν ανεβεί το βίντεο και ακούσω τί ειπώθηκε, θα πάρω θέση. 'Οποιος έχει τον σύνδεσμο από το βίντεο, ας τον στείλει.
ReplyDeleteΙφικράτης
http://www.youtube.com/watch?v=XWoA8ISzL8Y
Deletehttp://www.youtube.com/watch?v=XWoA8ISzL8Y
Deleteστο 1:40:30
Καινοφανής η πρόταση του Καζάκη:
"Να φτιάξουμε εκλογικά ψηφοδέλτια για τις επερχόμενες εκλογές; ΟΧΙ ! γιατί πολύ απλά δεν προλαβαίνουμε!"
υπόψην το ΕΠΑΜ κατέβηκε σε εκλογές μια φορά. Μάλον τώρα κατάλαβε το ΕΠΑΜ οτι πρέπει να απέχει από κατοχικές διοργανώσεις και εκδηλώσεις κυνοβουλευτικού τύπου. Θετικό το βρίσκω.
"Σκοπός μας είναι να αποσπάμε Ελληνικά πληθυσμιακά στρώματα από τον διεθνισμό, είτε αυτός εκφράζεται ως κομμουνισμός, είτε ως φιλελευθερισμός, είτε ως χριστιανισμός, είτε ως ισλαμισμός, είτε ως ευρωπαϊκός ολοκληρωτισμός, είτε ως νεο-οθωμανισμός, είτε ως αναρχισμός."
ReplyDeleteΠολύ καλά. Η πραγματική μάχη διεξάγεται ανάμεσα στο Έθνος και την Κοσμόπολη. Χριστιανισμός, Μουσουλμανισμός, καθώς και σύσσωμος ο σημερινός πολιτικός 'μπουφές' που 'προσφέρεται' στον Έλληνα, είναι 100% Κοσμοπολιτισμός σε διαφορετικές θρησκευτικές ή οικονομικές μορφές.
Εδώ οφείλουμε να αφήσουμε την Χ.Α απ'έξω, επειδή είναι η μοναδική μέχρι σήμερα περίπτωση εθνοκεντρικού κοινοβουλευτικού κόμματος που ΔΕΝ αυτο-ορίζεται επισήμως ως χριστιανικό και -τουλάχιστον θεωρητικά- δίνει χώρο σε όποιο θρήσκευμα δεν βλάπτει το Έθνος.
Εύγε Ιφικράτη!
ReplyDeleteΤο ζητούμενο είναι να μεταλαμπαδευτούν αυτές οι ιδέες στην νεολαία.
Το χριστιανικό κράτος διαθέτει ισχύ και επιρροή σε μεγάλες μερίδες της νεολαίας μέσω χριστιανικών εστιών, συλλόγων κλπ.
Οι υποστηρικτές και συνεχιστές της Ελληνικής Θρησκείας καλούνται να οργανώσουν συλλόγους όπου θα μυήσουν τη νεολαία στις Ελληνικές αξίες τόσο σε θρησκευτικό όσο και σε οργανωτικό/πολιτικό επιίπεδο. Και αναφέρομαι σε Πανελλαδικό επίπεδο.
Επιπρόσθετα το κόμμα πρέπει να επικεντρωθεί στη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού όπως αφίσες, φέιγ βολάν, αναγραφή συνθημάτων, ώστε να γίνει γνωστή η παρουσία ενός καθαρά Ελληνικού φορέα με επαναστατικό και εθνικό περιεχόμενο.
Συμφωνώ σε ότι αφορά την νεολαία, δεν υπολογίζεις όμως το διαδίκτυο που οι περισσότεροι χρήστες του είναι νέοι. Ο χριστιανισμός δεν έχει τόσο μεγάλη επιρροή στους νέους, από ότι βλέπω πολλοί από αυτούς ή άθεοι είναι ή χριστιανοί κατ'όνομα. Επειδή οι νέοι είναι συνήθως ανοιχτόμυαλοι, πολλοί από αυτούς με το διαδίκτυο ψάχνονται και εξερευνούν και εναλλακτικές θρησκείες, και βρίσκουν και πληροφορίες που καταρρίπτουν τα χριστιανικά ψεύδη. Γι'αυτό το λόγο πιστεύω ότι πρέπει να το εκμεταλλευτούμε αυτό αν θέλουμε να προσεγγίσουμε τη νεολαία.
ReplyDeleteΑυτά που λες φίλε Ιφικράτη τα έχω ξαναδεί, μου θυμίζουν ΑνδρεοΠαπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ εκεί γύρω στο 1978...με όλα τα καλά του αλλά και τα κακά του...
ReplyDeleteΙφικράτη πρέπει να γράφεις μόνο με το πολυτονικό σύστημα!
ReplyDeleteΥγ1. Όπως και εγώ!
Υγ2. Όπως και εμείς!
Υγ3. Σε λίγο καιρό που θα αναλάβουμε την εξουσία θα επαναφέρουμε επιτέλους στα σχολεία το πολυτονικό σύστημα!
"Γι’ αυτό δεν χρησιμοποιούμε τον όρο εθνικισμός και εθνιστικό κόμμα. Η λέξη έχει εξευτελιστεί τελείως στην Ελλάδα. Ο γράφων χρησιμοποιεί τον όρο Έλλην στο θρήσκευμα για να διαφοροποιηθεί, και ποτέ τον όρο εθνικιστής. Η πλειοψηφία των εθνικιστών εν Ελλάδι είναι χριστιανοί και πολέμιοι της Ελληνικής Θρησκείας, οπότε μας χωρίζει άβυσσος" ΥΨΙΣΤΟ ΕΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ. Όμοιο των εθνικών που παραιτουνται απο την διεκδίκηση του όρου Έλλην το Θρήσκευμα με φυσικες προεκτάσεις να περιορίζουν την θρησκεία σε λατρεία να μην στολίζουν το δέντρο γιατί "είναι χριστιανικό κ.ο.κ. Πολιτικά στον 20 αιωνα ένα ακόμα μικρό κόμμα που αντιμετώπιζε την εποχή του δεκάδες εθνικιστικά δεν υπέπεσε σε αυτό το λάθος να απεμπολίσει αυτόν τον βασικό όρο εθνεγερσίας αλλά αντίθετα νοηματοδότησε τον όρο με σκληρό ιδεολογικό αγώνα απορρόφησε και συνέτριψε τον εσωτερικό ανταγωνισμό πήρε τη εξουσία προτου κατακτήσει τον μισό πλανήτη βασισμένο ακριβώς σε αυτόν τον όρο και το νόημα που του προσέδωσε. Εν συντομία για να μην μακρυγορήσω η τοποθέτηση μπορεί και πρέπει να είναι μία ή και οι δύο κατά περίπτωσιν απο τις ακόλουθες. ΕΘΝΙΚΙΣΤΗς -ΕΛΛΗΝ ΤΩ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ (Έλληνας στην Θρησκεία)όποτε διαφοροποιεί τον γνωστό εθνικισμό ή ΕΘΝΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ όπότε χρωματίζει και φυλετικά τον φιλικό και άκακο όρο του Εθνισμού πυ ταυτίζεται με τον πατριωτισμό. Ποτέ δεν αφήνεις στα χέρια του εχθρού ουτε το ελάχιστο απο τα πολιτιστικά πνευματικά περουσιακά σου στοιχεία. ΠΟΤΕ. Ο όρος Ελλην το Θρήσκευμα απο μονος του είναι αυτοπεριοριστικός και χρειάζεται πολύ δουλειά ιδεολογική για να απλωθεί πέρα απο την θρησκεία σε καθε σφαίρα της κοινωνικής ζωής.
ReplyDeleteΗ σύγκριση του όρου Έλλην στο θρήσκευμα με τον όρο εθνικιστής, είναι εντελώς παράλογη. Ο εθνικισμός ως ιδεολογία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό ουδέποτε ταυτίστηκε με την Ελληνική Θρησκεία. Στις περισσότερες χώρες ταυτίστηκε με τον χριστιανισμό.
DeleteΟ όρος Έλλην στο θρήσκευμα είναι αποκαθαρμένος από χριστιανικούς συνειρμούς, ούτε τον χρησιμοποιεί κανείς στο εξωτερικό. Αντιθέτως ο όρος εθνικιστής είναι διεθνιστικός όρος. Αντί να διαφοροποιεί τους Έλληνες στο θρήσκευμα από τους άλλους λαούς τους υποβιβάζει στο επίπεδο των εθνικιστών.
Επιπλέον ο όρος Έλλην στο θρήσκευμα είναι ευρύτερος του όρου εθνικιστής. Υπάρχουν αρκετοί Έλληνες, που δεν είναι εθνικιστές, ενώ είναι Έλληνες στο θρήσκευμα.
Ο όρος Έλλην στο θρήσκευμα περιλαμβάνει και την φυλή, ασχέτως αν κάποιοι Έλληνες στο θρήσκευμα δεν μιλάνε για φυλή, επειδή δεν ξέρουν τι πρεσβεύει η Ελληνική Θρησκεία. Η Ελληνική Θρησκεία είναι εθνοφυλετική θρησκεία, εξ ορισμού.
Εις ό,τι αφορά το αν εγκαταλείπουμε στα χέρια του εχθρού κάποιους όρους, δεν υπήρξε σωστή διατύπωση. Έτσι όπως γράφτηκε φάνηκε σαν να είμαι αλλά δεν θέλω να δηλώνω εθνικιστής. Ήθελα να γράψω ότι απορρίπτω τον όρο εθνικιστικό κόμμα, και εθνικιστής. Ο εθνικισμός εξισώνει τους Έλληνες στο θρήσκευμα με τους χριστιανούς εθνικιστές. Και ακόμη χειρότερα, εξομοιώνει τους Έλληνες με τους ξένους εθνικιστές.
Έλλην και χριστιανός, είναι δύο έννοιες αμοιβαίως αποκλειόμενες. Από την στιγμή που κάποιοι θέλουν να προβάλλουν την εθνικοφροσύνη τους μέσα από έναν αχρωμάτιστο θρησκευτικώς όρο, όπως ο εθνικισμός, για μένα απορρίπτεται εξ ολοκλήρου.
Αν αποφασίσουν κάποιοι εθνικιστές να δηλώσουν ότι εθνικιστής και χριστιανός είναι έννοιες αμοιβαίως αποκλειόμενες, τότε ξανασυζητάμε το ζήτημα.
Απο την δική μου πλευρά εδώ και μία 15ετία προσπαθώ να αποκαθάρω τον όρο Έλλην, και δηλώνω ότι Έλλην και χριστιανός είναι έννοιες αμοιβαίως αποκλειόμενες.
Ο όρος Έλλην με απασχολεί. Ο όρος εθνικιστής δεν με απασχολεί.
Αυτό μας έλλειπε τώρα, να εξισωθούμε με τους βρετανούς, γάλλους, γερμανούς, αμερικανούς κλπ, εθνικιστές.
Ιφικράτης
Συγχαρητήρια. Σωστές σκέψεις, ορθές προτάσεις. Είθε ...
ReplyDelete