Η
διανοητική μας υγεία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της πνευματικής
τροφής που καταναλώνουμε. Αν καταναλώνουμε τηλεσκουπίδια, αν ακούμε τον κάθε πολιτικώς
άσχετο να μας μεταφέρει φήμες ως σίγουρες πληροφορίες, αν βλέπουμε το δελτίο
ειδήσεων του mega channel, αν καταναλώνουμε τα πνευματικά απόβλητα της Ρεπούση,
αν βιάζουμε την ψυχή μας με την αντιαισθητική μουσική των χασισορεμπέτηδων,
τότε παθαίνουμε ό,τι ακριβώς και οι συμπολίτες μας που καταναλώνουν τροφή από
τα καταστήματα φαστ φουντ.
Τα
σκουπίδια των φαστ-φουντ καταστρέφουν το συκώτι τους. Τα πνευματικά σκουπίδια
καταστρέφουν το πνεύμα τους. Garbage
in-garbage
out, λέει το αγγλικό ρητό.
Ο
λόγος που καυτηριάζω τα πνευματικά σκουπίδια είναι διότι αποτελούν μία από τις
βασικότερες αιτίες που οι σημερινοί Έλληνες μεμψιμοιρούν σε κάθε πρόταση για ανατρεπτική
δράση.
Συζητώντας
με αρκετούς συναγωνιστές ακούω συχνά ανοησίες όπως «μας παρακολουθούν, παντού
ρουφιάνοι, οι εβραίοι ελέγχουν όλο το χρήμα, έχουμε στο αίμα μας τον διχασμό»,
που δεν είναι τίποτε άλλο από κοινότοπες φράσεις του συρμού, αναπαραγόμενες από
ανθρώπους που καταναλώνουν τα πνευματικά σκουπίδια που κυκλοφορούν σε αρκετά
περιοδικά και εφημερίδες.
Επειδή
αρκετοί Έλληνες είτε δεν έχουν διδαχτεί ιστορία, πολιτική και στρατηγική, είτε
επειδή δεν ξέρουν πώς να υπερπηδήσουν ένα εμπόδιο, εφευρίσκουν την εύκολη λύση,
«ο εχθρός είναι πανίσχυρος» για να δικαιολογήσουν την αδράνεια και την δειλία
τους.
Έχω
το άγχος να γαλουχήσω μία νέα γενεά Ελλήνων ηγετών που να ενσωματώσει εντελώς
διαφορετικές αντιλήψεις από τα σημερινά πολιτικά αποβράσματα που μας κυβερνούν.
Για
να γίνει αυτό οι νέοι Έλληνες που αυτή την στιγμή ευρίσκονται σε ηλικία 15-25
ετών, πρέπει να καταναλώνουν καλής ποιότητος πνευματική τροφή.
Να
ξεκινήσουν με τον Πλούταρχο και τους Βίους Παραλλήλους. Εκεί θα δούν πώς
πράττουν οι ηγέτες σε δύσκολες στιγμές, όταν όλα φαίνονται χαμένα. Εκεί θα
ανακαλύψουν Έλληνες και Ρωμαίους ηγέτες να διεξάγουν πόλεμο εναντίον
πολλαπλασίων εχθρών, και πώς υπερπηδούν τα εμπόδια που ανακύπτουν.
Να
συνεχίσουν με τα Στρατηγήματα του Πολυαίνου, όπου εκεί μπορούν να μιμηθούν τα
τεχνάσματα των κορυφαίων στρατηγών και πώς κερδίζουν τις μάχες όταν όλα τα
προγνωστικά είναι εναντίον τους.
Οι
νέοι Έλληνες ηγέτες να μελετήσουν τον αμερικανό ναύαρχο Alfred Thayer Mahan και
το μνημειώδες έργο του The influence of Sea Power upon history, για να
κατανοήσουν την μεγάλη σημασία που έχει για τον Ελληνισμό η θαλάσσια ισχύς.
Αντί
οι νέοι Έλληνες ηγέτες να ακούν τον κάθε καφενόβιο Χατζατζάρη που θα τους
πρήζει το συκώτι επαναλαμβάνοντας ανιαρώς ότι οι εβραίοι, οι μασώνοι, οι
ιλλουμινάτι, κ.α., ελέγχουν τα πάντα, το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να
μελετήσουν την ιστορία της Μογγολικής αυτοκρατορίας και πώς έφτασε να καθυποτάξει
μέχρι και το πριγκηπάτο της Μόσχας. Αλλά και την μετέπειτα αντίστροφη πορεία.
Δηλαδή
πώς ένα μικρό πριγκηπάτο, η Μόσχα, ξεκινά έναν ανελέητο επεκτατικό πόλεμο, επί
4 αιώνες, όπου έφθασε μέχρι την Άπω Ανατολή.
Πώς
ένα πριγκηπάτο με συνεχή επεκτατική πολιτική έφθασε να μετατρέψει τους πρώην
κατακτητές του σε υπηκόους του, ανήκοντες στην σφαίρα επιρροής του.
Θα
μπορούσα να παραθέσω μεγάλη βιβλιογραφία, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να
καταλάβουν οι νέοι Έλληνες ηγέτες ότι χρειάζεται να καταναλώνουν καλύτερης
ποιότητος πνευματική τροφή.
Σήμερα
για παράδειγμα αρκετοί Έλληνες, έχοντας μολυνθεί από το εθνοπροδοτικό δόγμα των
Καραμανλή-Παπανδρέου «δεν διεκδικούμε τίποτε», θεωρούν ότι είναι δημοκρατικό,
πατριωτικό, ειρηνιστικό, το να μην διεκδικείς τίποτε, αλλά και να μην
παραχωρείς τίποτε, όπως έλεγε βλακωδώς ο Ανδρέας Παπανδρέου.
Αν
τα σύνορα της Ελλάδος ήταν μέχρι την Λάρισα, όπως ήταν τον 19ο
αιώνα, η φράση «δεν διεκδικούμε τίποτε» θα σήμαινε ότι δεν πρέπει να έχουμε
αλυτρωτικές βλέψεις πέρα από την Λάρισα. Σήμερα όπως και τον 19ο
αιώνα, η φράση δεν διεκδικούμε τίποτε είναι σαν να υπονοεί ότι Κύπρος, Ιωνία,
Βόρειος Ήπειρος, δεν μας ανήκουν.
Αλλά
στην πολιτική δεν υπάρχει ουδέτερη κατάσταση. Αν δεν διεκδικείς, διεκδικεί ο
εχθρός σου. Και αυτή την στιγμή από εκεί που είχαμε μία κεμαλική Τουρκία,
αντιμετωπίζουμε μία νεο-οθωμανική Τουρκία, η οποία προτάσσει δύο άκρως
επικίνδυνα ιδεολογήματα: τον παντουρανισμό και το χαλιφάτο.
Είναι
αδιανόητο για την νέα γενεά Ελλήνων ηγετών να αδιαφορεί για το τί γίνεται αυτή
την στιγμή στον Καύκασο με το παντουρανικό κίνημα. Ήδη το ουγγρικό εθνικιστικό
κόμμα Jobbik δηλώνει αδελφό κόμμα με τους Τούρκους εθνικιστές,
δηλώνουν απόγονοι Τούρκων και παν-τουρανιστές.
Δεν
επιτρέπεται να αδιαφορούμε για αυτές τις εξελίξεις στα βόρεια σύνορά μας, ασχέτως
του ότι δεν συνορεύουμε με την Ουγγαρία.
Η
νέα γενιά Ελλήνων πρέπει να γαλουχηθεί με το δόγμα του επεκτατισμού. Πρέπει να
θεωρούμε ότι η Μικρά Ασία ανήκει στην σφαίρα επιρροής του Ελληνισμού.
Αυτή
την στιγμή δεν έχουμε την υλικοτεχνική και οργανωτική υποδομή να επηρεάσουμε
τις εξελίξεις όπως θα θέλαμε. Αλλά η υλικοτεχνική και οργανωτική υποδομή για
επέκταση και επέμβαση στην Μικρά Ασία θα δημιουργηθεί αφού πρώτα μία ολόκληρη
γενεά Ελλήνων ονειρευτεί και εκστασιαστεί με το όραμα της Ιωνίας. Ποτέ το
αντίστροφο. Η οργάνωση δεν δημιουργεί την ιδέα. Η ιδέα δημιουργεί την οργάνωση.
Το
δόγμα «δεν διεκδικούμε τίποτε», είναι νεκρό. Οι νέες γενεές Ελλήνων πρέπει να
θεωρούν ότι η Τουρκία ανήκει στην σφαίρα επιρροής της Ελλάδος, και πρέπει
σταδιακώς να μετατραπεί σε Ελληνικό προτεκτοράτο, μέχρι να διαμελιστεί σε
μικρότερα κρατίδια.
Μόνον
όταν θέσουμε τον σκοπό, και χαρτογραφήσουμε τον όγκο των προβλημάτων, ο
εγκέφαλός μας θα τεθεί σε λειτουργία για να βρει τις λύσεις στις αντιξοότητες
που σίγουρα θα ανακύψουν.
Η
Ελλάς πρέπει να αποκτήσει γεωστρατηγικό βάθος προς Ανατολάς και προς Βορράν.
Αυτό σημαίνει υιοθέτηση του δόγματος του επεκτατισμού. Ας χρειαστεί τρεις και τέσσερις
αιώνες για να γίνει πραγματικότης η ανακατάληψη της Ιωνίας. Αλλά θα γίνει. Αρκεί
να μην καταναλώνουμε τα πνευματικά σκουπίδια που μαγειρεύουν τα
ρεπουσοειδή.
Γεωπολιτική
ισχύς δεν σημαίνει επέκταση μόνον εδαφική. Σημαίνει επέκταση του Ελληνισμού
κυρίως δημογραφική, πολιτισμική, και οικονομική.
Οι
νέες γενεές Ελλήνων πρέπει να απαλλαχθούν από την άλλη σύγχρονη πνευματική
πανούκλα, που έχει παραλύσει τον Ελληνισμό: «εμείς δεν προσηλυτίζουμε όπως
κάνουν οι άλλοι», αναφωνούν βλακωδώς οι ψιττακοί του ραγιαδισμού.
Εμείς,
θα προσηλυτίσουμε. Απαλλαγείτε από τους κάφρους του μισελληνισμού. Διότι αν δεν
προσηλυτίσουμε, αν δεν δημιουργήσουμε μία γεωπολιτισμική
ζώνη ασφαλείας, η οποία θα προστατεύει τα πολιτισμικά σύνορα του
Ελληνισμού, τότε θα χαθούμε για πάντα.
Το
πολιτισμικό κατενάτσιο(catenaccio) είναι εθνική
αυτοκτονία. Όταν ο εχθρός προσηλυτίζει στην ιδεολογία του(χριστιανισμό,
ισλαμισμό, βουδδισμό, κομμουνισμό, φιλελευθερισμό), και μάλιστα δια της βίας,
σε αποδεκατίζει ως έθνος. Πρέπει να προσηλυτίσεις και εσύ. Και μάλιστα δια της
βίας.
Όσες
«ελληνοκεντρικές» κότες έχουν αντίρρηση στον βίαιο προσηλυτισμό, τους προτείνω
να κάνουν μία ιστορική συζήτηση με τους εναπομείναντες Καλάσα στο Πακιστάν,
τους λεγομένους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Οι
ηγέτες των Καλάσα είχαν μία «φαεινή» ιδέα, να μην προσηλυτίζουν. Αλλά ξέχασαν
να την πουν στους ισλαμιστές Πακιστανούς...
Ενώ
οι ισλαμιστές ηγέτες απέτρεπαν στους μουσουλμάνους να παντρεύονται άτομα από
την φυλή των Καλάσα, επ’ απειλή θανατώσεως, οι ηγέτες των Καλάσα άφηναν
ελεύθερους τους Καλάσα να γίνονται μουσουλμάνοι. Μέσα στα πλαίσια της ανοχής και
της θρησκευτικής ελευθερίας, βεβαίως.
Σήμερα
οι Καλάσα μετά από αρκετές σφαγές από τους ισλαμιστές και μετά από βίαιο
προσηλυτισμό, κινδυνεύουν με οριστικό αφανισμό. Αλλά αυτό δεν τους κάνει καμμία
εντύπωση. Δεν μπορούν, ούτε θέλουν να κατανοήσουν την έννοια του πολιτισμικού
πολέμου.
Οι
«ελληνοκεντρικές» κότες δυστυχώς δεν θα εντυπωσιαστούν από το ιστορικό
παράδειγμα και θα συνεχίσουν να διδάσκουν το αυτοκτονικό δόγμα, «εμείς δεν
προσηλυτίζουμε».
Επειδή
οι Καλάσα κινδυνεύουν να γίνουν μουσειακό είδος, οι Έλληνες πρέπει να
εξοστρακίσουν από το μυαλό τους όλα τα αυτοκτονικά δόγματα του «δεν διεκδικούμε
τίποτε», και του «δεν προσηλυτίζουμε».
Όχι
μόνον διεκδικούμε, αλλά προσηλυτίζουμε, εν ανάγκη βιαίως, και επιπλέον
απειλούμε με την ποινή του θανάτου όσους Έλληνες ή Ελληνίδες αναμειγνύονται
φυλετικώς με ξένο αίμα.
Ο
δημογραφικός, πολιτισμικός, οικονομικός, και γεωστρατηγικός επεκτατισμός του
Ελληνισμού, ξεκινά πρώτα από το μυαλό. Από την ιδέα. Μετά θα γίνει κτήμα των
λαϊκών στρωμάτων. Και μετά θα υλοποιηθεί. Ακόμη και αν περάσουν χιλιετίες.
Ιφικράτης Αμυράς
6-9-2013
Τι προτεινεις για την Κυπρο και τα Βαλκανια;
ReplyDeletehttp://iphicratisamyras.blogspot.gr/2013/09/blog-post_6.html
DeleteΕνδεικτική βιβλιογραφία για όσους με ρωτούν τί να μελετήσουν.
ReplyDeleteO Ηγεμών, Μακιαβέλλι
Politics among nations, Hans Morgenthau
Αλή Πασάς ο Τεπελενλής, Δημήτρη Μάνου
The origins of the world War, Sidney Fay, 2 volumes
The Great Game: On Secret Service in High Asia, Peter Horkirk
Θέληση για Δύναμη, και Τάδε έφη Ζαρατούστρα, Φρειδερίκος Νίτσε,
Theory of the partisan, Carl Schmitt
Public opinion, Walter Lippmann
Η ψυχολογία των όχλων, Γουσταύος Λε Μπόν
Social and cultural Dynamics, Pitirim Sorokin, 4 τόμοι
Στρατηγικό βάθος, Αχμέντ Νταβούτογλου
Διπλωματία, Χένρυ Κίσσιγκερ
Ιστορία Πελοποννησιακού πολέμου, Θουκυδίδης
The Rise and Fall of Elites: Vilfredo Pareto
Κράτος και Επανάσταση, Λένιν
Η 4η πολιτική θεωρία, Αλέξανδρος Ντούγκιν
The Spanish civil war, Hugh Thomas
Geopolitics, geography, and strategy, Colin Gray
Προπαγάνδα, Γεώργιος Γεωργαλάς
Ιφικράτης