Saturday, September 7, 2013

Κατά της φιλοχριστιανικής νόσου του κ. Μαρίνη


Γράφει ο συμπολεμιστής Μάξιμος
Η ελληνορθόδοξη στάση και πολεμική του κου Μαρίνη θα μας ήταν τελείως  αδιάφορη η ακόμα τετριμμένη αν προήρχετο από το στόμα δασκάλου του δημοτικού σε ένα ελληνορθόδοξο σχολείο της επαρχίας ή του παπά της ενορίας. Το τραγικό είναι πως προέρχεται από έναν θεολόγο της Ελληνικής Θρησκείας που θέλει να διατηρεί και πολιτικό λόγο. Αυτό γιατί το είδος της όποιας προπαγάνδας ορίζεται από την αφετηρία της και στην συγκεκριμένη περίπτωση το να διαβάζεις την ελληνορθόδοξη ρητορική ελαφρώς παραλλαγμένη  από την δική σου πλευρά ονομάζεται γκρίζα.
Τί μας λέει ο κος Μαρίνης; Ότι η κριτική στον κλήρο, αυτού του πιό παρασιτικού τομέα του δημοσίου, η κριτική στο κηφηναριό των μοναχών της βυζαντινής κατοχής, στο ιουδαϊκό πολιτικο-κοινωνικό δόγμα της αθεΐας ενδεδυμένο με θρησκευτικό μανδύα, αποτελεί νόσο!
Είναι απολύτως τεκμηριωμένο από πλήθος κορυφαίων ιστορικών  μελετητών με τεράστιο έργο και εκτενέστατη βιβλιογραφία όπως ο  Ντέσνερ, ή διανοητών όπως ο Νίτσε πως ο χριστιανισμός συνιστά πολιτικοκοινωνικό κίνημα, είναι γνωστή η φυλετική του αφετηρία ενώ  ακόμα και ο Κέλσος , ο Πορφύριος αλλά και ο Ιουλιανός  δεν δέχονται τον όρο θρησκεία αλλά την χαρακτηρίζουν ώς αθεία.
Δεν έχουμε απαίτηση ούτε απο τον παπά της ενορίας ούτε απο τον δάσκαλο του χωριού που εφαρμόζει την εγκύκλιο του υπουργείου θρησκευμάτων στελεχωμένο απο φανατικούς ναζωραίους να γνωρίζουν ή να συμφωνήσουν  με την παραπάνω οπτική. Αλλά ένας  θεολόγος της Ελληνικής Θρησκείας θα έπρεπε καλώς να γνωρίζει προτού  χαρακτηρίσει νόσο την αντιχριστιανική πολεμική προστατεύων με αυτό τον τρόπο τα θρησκευτικά πιστεύω αυτών που αρνούνται τα δικά μας.
Είναι κατανοητό πώς ένας αντιχριστιανός δεν είναι απαραίτητα εθνικός αλλά ένας πραγματικά εθνικός είναι υποχρεωτικά αντιχριστιανός ειδάλλως είναι λύκος με δορά προβάτου και αποτελεί πέμπτη φάλαγγα στην υπόθεση του Επανελληνισμού.
 Μας λέει λοιπόν ο κος Μαρίνης, πως απαγορεύεται εκ του νόμου να κρίνεις τα θρησκευτικά πιστεύω του άλλου και πρώτος αποδέχεται αυτήν την απαγόρευση. Όμως ξεχνάει πως μαζί με αυτήν την απαγόρευση που στόχο έχει την καπήλευση του θρησκευτικού ενστίκτου και την μονοπώληση του χριστιανικού δόγματος  στην Ελλάδα απαγορεύεται εδώ και 17 αιώνες η Ελληνική Θρησκεία. Ξεχνάει πως η υπακοή σε αυτην την απαγόρευση εντάσσει και τα θρησκευτικά πιστεύω καθε δόγματος όπως του Ισλαμικού και δεν λογαριάζει την μισαλλόδοξη φύση τους.
Συνεπώς μας στερεί το δικαίωμα να κρίνουμε καθε θρησκεία που οι ναζωραίοι αύριο θα αποφασίσουν νομιμοποιήσουν αυθαίρετα όπως πάντα στην χώρα μας . Διότι αν απαγορεύεται η κριτική στα θρησκευτικά πιστεύω του άλλου, τότε μαζί με τον χριστιανικό νηπιοβαπτισμό της φυλής μας θα πρέπει να αποδεχτούμε και τον ισλαμικό σεξουαλικό προσηλυτισμό των κοριτσιών μας αφού απαγορεύεται η κριτική και πρέπει να αποδεχτούμε αυτήν την  απαγόρευση.
Σύμφωνα με τον κο Μαρίνη το ανθρώπινο δικαίωμα της πίστεως ενός εκάστου ίσταται στο απυρόβλητο ωσάν καποια ιδιαίτερη ενασχόληση που αφορά την ατομική σφαίρα και δεν επηρεάζει ή αφορά το σύνολο.
Ομιλεί για αυτην την θρησκεία σαν να είναι προσωπική υπόθεση, καρπός  ελεύθερης επιλογής και όχι κοινωνικό φαινόμενο με ιστορική αφετηρία πρόξενος των πιό αιματηρών πολέμων, των πιό αιματηρών εμφυλίων, ένα αιματηρά λυσσώδες προσηλυτιστικό δόγμα. Ίσως θα πεί αυτό ίσχυε κάποτε αλλά τώρα πια ξεθύμανε και ο κίνδυνος είναι απο αλλού. Τώρα είναι μόνο μια ετικέτα μας λέει. Θέλει ο κος Μαρίνης να αγνοεί πως στην Βόρειο Αγγλία την Ιρλανδία ή την Νότιο Αμερική στην Γερμανία και αλλαχού δεν μπορείς να καλεστείς σε γεύμα σε ένα γειτονικό σπίτι αν δεν γνωστοποιήσεις σε ποιό εκκλησίασμα ανήκεις, αν δεν υποσχεθείς ότι θα πας μαζί τους ή τουλάχιστον θα σε δούν την Κυριακή στην εκκλησία δεχόμενος αφόρητη πίεση αν είσαι άθεος ή σκεπτικιστής. Ξεχνάει τον προσηλυτιστικό ρόλο των σημερινών ιεραποστολών σε Ασία και Αφρική, το υποχρεωτικό μαθημα των θρηκευτικών στα σχολεία μας.
Όποιος λοιπόν αντιδρά σε αυτήν την απαγόρευση «είναι απελέκητος» άρα για να είναι σωστός πρέπει να πελεκηθεί στις απαγορεύσεις  στην κριτική του χριστιανισμού, να γίνει νομοταγής!
Ο κος Μαρίνης ενώ χαρακτηρίζει «χυδαίες και χλευαστικές τις επιθέσεις στα καταπιστεύματα του χριστιανισμού»  δείχνει να ξεχνά πως ο λαός μας εφηύρε την λοιδωρία το σκώμμα την ειρωνεία μαζί με την κριτική και τα αναβίβασε σε τέχνη στο αρχαίο θέατρο παρουσιάζοντας  τα μαζί και ένα  ιδιαίτερα πλούσιο υβρεολόγιο που απαιτεί δικό του λεξικό για να χωρέσει αλλά και πως ο λαός μας προσπαθεί να αποβάλει αυτην την ηθική και ψυχική καταπίεση του χριστιανισμού με όποιο τρόπο δύναται. Δυστυχώς για τον κο Μαρίνη δεν είναι όλοι οι Έλληνες ακαδημαϊκοί και δεν έτυχε να σπουδάσουν εις Παρισίους τον κώδικα πρέπουσας συμπεριφοράς του σαβουάρ βίβρ. Ίσως θα έπρεπε να χαρακτηρίσει χυδαίους και τους επαναστάτες του `21 για την χυδαία αθυροστομία τους κατά των Οθωμανών κατακτητών.
Ερχόμαστε μετά στο επόμενο τραγικό ατόπημα του κου Μαρίνη. «Ο χριστιανισμός ουδέποτε εκχριστιάνισε την Ελλάδα. Το βυζάντιον δεν ήταν χριστιανικό»! Και «όποιος τα λέει αυτά είναι αγράμματος»! Το μόνο που θα μας έβρισκε σύμφωνους με τους χριστιανούς ιστορικούς και θεολόγους, με την παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και καθε απλό άνθρωπο είναι πως το βυζάντιο ήταν χριστιανικό και η Ελλάδα εκχριστιανίστηκε. Εκεί που όμως διαφωνούμε σθεναρώς είναι πως αυτός ο εκχριστιανισμός έγινε βιαίως και ανηλεώς. Τα Νταχάου της Σκυθοπόλεως που ήταν σε λειτουργία για δεκαετίες προφανώς για τον κο Μαρίνη αποτελούν ονειροβασίες του Τερτυλλιανού ή αποσκοπούσαν σε ετήσιες ιατρικές εξετάσεις των εθνικών ή τέλος παντων ότι  ο χριστιανικός μεσαίωνας απέτυχε στο έργο του. Τί συμπέρασμα βγάζουμε λοιπόν; πως ο χριστιανισμός είναι ακίνδυνος!! Το λέει ο ίδιος ο κος Μαρινης, είναι μόνο ταυτότητα!!
ΟΙ χιλιάδες γέροι και γριές που χρηματοδοτούν με τον οβολό τους και τις κληρονομιές τους την εκκλησία για να κρατήσουν μια θέση στον παράδεισο δεν είναι βλαμένοι κατά τον κο Μαρίνη. Τα παιδιά τους που χάνουν την περιουσία ή μέρος της απο την χριστιανική βλακεία των φοβικών γονέων του δεν  θα έχουν την ίδια γνώμη για την ακινδυνότητα του  χριστιανισμού με τον κο Μαρίνη. Οι χιλιάδες γονυκλινούντες στην Τήνο και αλλαχού δεν αποτελούν θύματα της χριστιανικής νόσου κατα τον κο Μαρίνη. Οι ζητωκραυγές εκατομμυρίων συμπολιτών μας που εκφράζανε την υποστήριξή τους στο καθεστώς του Μιλόσεβιτς των Σέρβων «αδελφών» μας και ήταν έτοιμοι να πολεμήσουν και να χύσουν το αίμα τους για αυτήν την ομοθρησκεία αποτελεί απλά μια ταυτότητα.
Είναι άλλο πράγμα να πουμε πως ο χριστιανισμός δεν πέτυχε πλήρως ,ή να πούμε ότι συνεχώς αποβάλλεται ή πως η Ελληνική ψυχή παρέμεινε ζωντανή, και άλλο να πούμε πως είναι ακίνδυνος  μια «ακατάληπτη ιθαγένεια». Εκτός του ότι η ιθαγένεια είναι όρος που αφορά την συνέχεια του αίματος και όχι υπηκοότητα, άρα ακατάλληλος, ο κος Μαρινης παει και παραπέρα. Λέει πως ο «λαϊκός μας πολιτισμός δεν έχει ουτε ένα χριστιανικό στοιχείο»!! Τώρα σε ποιά χώρα κατοικοεδρεύει ο κος Μαρίνης είναι ένα ερώτημα αλλά στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες χριστιανικές εκκλησίες με τα καμπαναριά τους, με κίτρινες βυζαντινες σημαίες ενώ αν βγεί σε ένα δρόμο θα μπορέσει να παρατηρήσει κατι ανισοσκελείς σταυρούς στα αυτοκίνητα, τους ίδιους που θα δεί κρεμασμένους ή δερματόστικτους σε λουόμενους στην παραλία.  Είναι χριστιανικοί σας διαβεβαιούμε, ρωτήστε αυτους που τους φορούνε. Αυτά δυστυχώς κε Μαρίνη, είναι σύμβολα πολιτιστικής κατοχής, για εμάς τουλάχιστον που θέλουμε να δουμε τους Ελληνικούς Ναούς στην αρχική θέση τους.
Εξαρτάται λοιπόν απο ποία θέση ομιλεί κάποιος. Αν είσαι νοικοκύρης και έχουν καταλάβει τον οίκο σου τότε  φωνάζεις στον κλέφτη να φύγει και δεν σε φοβίζει, αν είσαι επαίτης και θέλεις και εσύ μια θεσούλα σε μια γωνία του σπιτιού τότε αυτομάτως αναγνωρίζεις στον κλεφτη κυριαρχικα δικαιώματα και τα ζητάς ευγενικά και με το πρωτόκολλο που ορίζει αυτός. Προφανώς ο κος Μαρίνης ανήκει στην δευτερη κατηγορία γιαυτό και εγείρει τον φόβο της κρατικής καταστολής. http://www.hellenicreligion.gr/doc/kritikimarinis.htm
Κατα τον κο Μαρίνη το να χαρακτηρίζεις το βυζάντιο χριστιανικό, την παγκοσμίως όπως προαναφέραμε αυτη κοινή παραδοχή, είναι τεμαχισμός της ιστορικής συνέχειας λές και ο χριστιανισμός έχει φυλετική υπόσταση!! Δηλαδή επειδή οι Έλληνες στην φυλή, Ρωμαίοι στην υπηκοότητα ήταν χριστιανοί στο θρήσκευμα κόβουν την ιστορική συνέχεια. Ο κος Μαρίνης προφανώς δεν μπορεί  να αντιληφθεί πως η ιστορική συνέχεια ενός λαού αφορά την βιολογική του ύπαρξη πρωτίστως, πως ένας λαός μπορεί να υπάρξει ακόμα και δούλος και στην περίπτωση των Εβραίων ακόμα και άπατρις,
Ισως απο τα χριστιανικά εμφυτεύματα που δέχτηκε στο σχολείο του δεν μπορεί να δεχθεί πως μετά την Ρωμαϊκή κατάκτηση και μεχρι την επανάσταση του 1821 και στον Βορρά και ένα αιώνα αργότερα είμεθα υπόδουλοι. Προφανώς δεν μπορεί να το αντέξει αυτό θέλει δική του  την αυτοκρατορία των αλλοδαπών αυτοκρατόρων και μαζί με αυτή υιοθετεί και τα εγκλήματά τους. Εμείς όμως οι Έλληνες δεν τα θέλουμε.
Διότι και μόνο η αποδοχή του Βυζαντίου ως Ελληνικό κτήμα συνιστά και αποδοχή των πεπραγμένων του και καταλογισμό των γενοκτονιών του και των εγκλημάτων του στην φυλή μας σε τέτοιο μάλιστα βαθμό που θα πρέπει όχι να κρίνουμε άλλους λαούς για την κτηνωδία τους όπως τους Τούρκους και τους Γερμανούς αλλά να εντρεπόμαστε. Είναι τουλάχιστον λυπηρό να ακούς απο ιερέα της Ελληνικής θρησκείας να ανακηρύσσει  αείχρονο σύμβολο του Ελληνισμού το παραμύθι του μαρμαρωμένου βασιλιά. Δηλαδή ζητάει απο εμάς τους Έλληνες τους λάτρεις του Λογικού, της Αισθητικής ,του Κάλλους να αποδεχτούμε την αποκρουστική νεκρανάσταση, εδώ  βέβαια βασιλική. Εκτός του ότι την λατρεία μας ακυρώνουν και μόνο τα οστά εντός του τελετουργικού χώρου, καλό είναι να μην ταράζουμε ούτε με την προσμονή μας τις νεκρές ψυχές. Οι δικοί μας μύθοι κε Μαρίνη προσμένουν την επιστροφή του Θεού Φοίβου στους Δελφούς και όχι νεκρούς στρατηλάτες που θα πάρουν την αγια-Σοφιά απο τους Τούρκους, αυτοί είναι οι πόλεμοι των χριστιανών και σας τους χαρίζουμε.  
Ακολούθως αντί να λέει ορθώς πως δεν θεωρούμε τους ναζωραίους μέρος του Ελληνισμού αλλά ξένο σώμα που πρέπει ή να επανέλθει στο Ελληνικό Έθος ή να αποβληθεί, λέει ψευδώς πως «εμεις δεν αισθανόμαστε μέρος του Ελληνισμού και στον Ελληνισμό εντάσσει τους χριστιανούς. Η αγωνία του να μην χάσει στρατιώτες να πολεμήσουν για τι και για ποιόν είναι φανερή όταν κατακρίνει τους Έλληνες που «απεχθανόμενοι τους μιαρούς χριστιανούς» δεν θα θελήσουν να συστρατευτούν  και αντιτάσσει ότι οι χριστιανοί είναι άνθρωποι με τα ιδια ήθη και έθιμα!! 
Ποιόν πόλεμο έχει κατα νού ο κος Μαρίνης στον οποίο οφείλουμε να χύσουμε το αίμα μας; Τον πόλεμο για την κατάκτηση της Κωσταντινούπολης με στρατηγό τον ξεμαρμαρωμένο βασιλιά; Αυτό το σενάριο ευτυχώς συμπίπτει με την Δευτέρα παρουσία, δηλαδή ποτέ!
Όμως δεν έχουμε τα ίδια ήθη και έθιμα με τους χριστιανούς. Δεν θραύουμε αυγά το Πάσχα που δεν το εορτάzουμε, δεν σουβλίζουμε τον οβελία γιατί δεν μας θυμίζει τίποτε η σφαγή των νηπίων και η έξοδος απο την Αίγυπτο. Δεν  πάμε τις Κυριακές στην Εκκλησία δεν προσκυνάμε τις εικόνες των εβραίων προσηλυτιστών και των Ελλήνων προσήλυτων, δεν βαπτίζουμε τα παιδιά μας, δεν επισκεπτόμαστε μοναστήρια όταν κάνουμε διακοπές, δεν προσευχόμαστε για πλούτο παρακαλώντας  και τάζοντας. Δεν έχουμε τον ίδιο τρόπο σκέψης γιατί δεν πιστεύουμε σε ένα θεό πρόσωπο δημιουργό του Κόσμου, δεν πιστεύουμε σε ημερομηνίες λήξεως του Σύμπαντος, ούτε μπιγκ μπανγκ που συνεργουν επιστημονικά σε αυτές, δεν σκεφτόμαστε πως μπορουν οι νεκροί να αναστηθούν ουτε σε κολάσεις με πυρές, δεν δεχόμαστε οτι είμαστε αμαρτωλοί και άρα ένοχοι εξορισμού άρα δε σκεφτόμαστε ταπεινά και ενοχικά αλλά ελεύθερα και υπερήφανα.
Ίσως δεν έχετε δεί σοβαρούς επιστήμονες φυσικούς ή μαθηματικούς ενώ αναπτύσσουν λογικά την επιστήμη τους δηλώνουν ότι αποδέχονται όλους τους παραπάνω παραλογισμούς ως πιθανούς. Δεν κατανοείτε προφανώς την χριστιανική βλάβη, υποτιμάτε  το μέγεθός της και έτσι μας αποκαλείτε συλλήβδην βλάκες.
Δεν το δεχόμεθα κε Μαρίνη και σας το επιστρέφουμε διότι είναι ύβρις να λέτε πως σκεπτόμαστε όπως οι χριστιανοί που στην θέα ενός νεκροταφείου σταυροκοπιούνται λες και δεν θα πεθάνουν ποτέ που νομίζουν ότι έχουν ένα προσωπικό θεούλη εικοσιτέσσερις ώρες το 24 ώρο και θεωρούν  τον εαυτό τους τόσο σημαντικό που αξιώνουν τα πάντα για το καλλιεργημένο από αυτήν την νοσηρή σκέψη υπερεγώ τους.
 Όχι, δεν σκεφτόμαστε όπως οι χριστιανοί με όρους πάλης του καλού και του κακού του  μαύρου και άσπρου, δεν σκεφτόμαστε δυιστικά, άρα  δεν σκεφτόμαστε χριστιανικά. Αλλά κατά τον κο Μαρίνη ή άρνηση αυτού είναι «φρενοπάθεια». Ενώ το να σκέφτεσαι σαν παιδάκι όλη σου την ζωή δεν είναι. Να σκέφτεσαι πως  εσύ είσαι ο καλός ,όπως βέβαια και ο αντίπαλος σου νομίζει, και συνεπώς δικαιούσαι εσυ  να νικήσεις , αλλά αν χάσεις είναι θεϊκή τιμωρία ή δοκιμασία και στο τέλος ο θεός θα στα φέρει όλα δεξιά. Ο ιουδαϊκός χριστιανικός τρόπος σκέψης όμως δεν είναι φρενοπάθεια!  Και το χειρότερο ο κος Μαρίνης με την ιδιότητα του Ιερέα της Ελληνικής θρησκείας μας αποδίδει κοινό τρόπο σκέψης με τους χριστιανούς και δεν αναγνωρίζει σε κανέναν μας πως μπορούμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Είμεθα φρενοπαθείς. Μάλιστα.
Από αυτό και μόνο πως έχουμε το ίδιο τρόπο σκέψης ή δεν ξέρει πως σκέφτεται ένα χριστιανός ή τα βιβλία του τα γράφει άλλος ή δεν ξέρουμε τι να υποθέσουμε. Αν είχαμε τον ίδιο τρόπο σκέψης θα ήμασταν ένα και αυτό. Γιατί τότε μας επιβάλλανε τον χριστιανισμό; γιατί να θέλουμε τον Ελληνισμό ως τρόπο ζωής; γιατί αγωνιζόμαστε αφού τα πάντα καταλήγουν στον ίδιο κοινό  τρόπο σκέψης, την ίδια ποιότητα των σκέψεων; Επειδή λοιπόν όλα αυτά που παραθέτει δεν βγάζουν κανένα νόημα και δεν έχουν καμία βάση αλλά χρησιμοποιούνται με μόνο σκοπό να συμμαχήσουμε με τους χριστιανούς στον μεγάλο κίνδυνο του λαθροεποικισμού.
Αυτός είναι πόλεμος του κου Μαρίνη που μας επιφυλάσσει! Γι’ αυτό και βγήκαν από το ντουλάπι οι μαρμαρωμένοι βασιλιάδες, οι ήρωες της Πίνδου, έγιναν κοινά τα ήθη και έθιμα με τους χριστιανούς, κοινή ή σκέψη μας. Κατα το χουντικό παράδειγμα με τις αρχαιοελληνικές παρελάσεις οι χριστιανοί μας θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν μόνο όταν πρέπει να πολεμήσουμε, να γίνουμε στρατιωτάκια τους.
Το αξιοπερίεργο όμως στην παράθεση της πολεμικής  του είναι πως παρουσιάζει αυτούς που θέλει να στηλιτεύσει σαν ψηφοφόρους και καταναλωτές ιδεών του Σύριζα. Το ότι δεν θέλουμε να ενωθούμε με τους χριστιανούς γιατί δεν σκεπτόμαστε όπως αυτοί, δεν σημαίνει απαρεγκλίτως πως θέλουμε τους αλλόφυλους και αλλόθρησκους. Η πολεμική του κου Μαρίνη κατεβάζει την αντιπαράθεση Χρυσής Αυγής-Σύριζα, Διεθνισμού-Κομμουνισμού στο χώρο μας. Προφανώς η οδηγία είναι αυτή, η αντιπαράθεση  να γενικευθεί κατα το δυικό τρόπο σκέψης την διαμάχη  παντού, και είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να πάρουμε ή την μία θέση ή την άλλη. Δεν υπάρχουν χιλιάδες άλλες θέσεις και επιλογές κατά τον κο Μαρίνη εκτός απο αυτές τις δύο. Μαύρο ή άσπρο μπορείς να επιλέξεις μας λέει ή συντάσσεσαι με τους χριστιανούς κατά των ισλαμιστών ή με τους αλλοδαπούς, η μή-συμμαχία είναι προδοσία...!
Λοιπόν εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν. Τους λαθροεισβολείς κε Μαρίνη τους έφεραν οι χριστιανοί πολιτικοί που ορκίζουν την κυβέρνηση τους χριστιανικά, οι χριστιανοί πολιτικοί που έχουν πνευματικούς διαχειριστές του μυαλού τους στο άγιο όρος, αυτοί  τους ασφαλίζουν με τα χρήματά μας, τους δίνουν την δουλειά μας στα εργοστάσια και τους αγρούς. Οι διεθνιστές υλιστές αριστεροί άλλο ένα ιουδαϊκό παράγωγο με την αυτή δυϊστική σκέψη τους  τους έντυσαν ιδεολογικά και τους εμψύχωσαν ηθικά. Δεν τους φέραμε εμείς, εμάς δεν μας ρώτησαν ποτέ, μας τους επέβαλλαν. Τώρα εμείς θα κληθούμε να τους διώξουμε παρατώντας τον αγώνα μας;
Aντί οι χριστιανοί να μας πούνε ότι αν ταχθείτε ψυχή τε και σώματι μαζί μας θα σας αναγνωρίσουμε την θρησκεία θα παλινορθώσουμε τους ναούς που επιθυμείτε θα σας δώσουμε τμήμα απο τα έσοδα των αρχαιολογικών χώρων για να χρηματοδοτήσετε τους σκοπούς σας, θα σας δώσουμε σχετική πολιτική και δικαστική αυτονομία δίπλα στους αρχαιολογικούς ιερους τόπους, μας λένε εκ των ένδον καταθέστε τα όπλα παύσατε τις αντιδράσεις, ο εχθρός είναι κοινός. Αύριο βγείτε στους δρόμους παλικάρια να σκοτώσετε τους οπλισμένους με καλάσνικοφ ουτσεκάδες και ισλαμοφασίστες.
 Έτσι η αρχική κριτική κατα της αντιχριστιανικής νόσου καταλήγει απολογία υπέρ της Χρυσής Αυγής και κατά του Σύριζα στους κόλπους του συνόλου των Εθνικών που καλούμαστε να  πληρώσουμε το τίμημα κάποιων περιθωριακών ιδεών, δηλαδή ότι δεν έχουμε θρησκεία, ότι δεν έχουμε βιολογική συνέχεια, ότι δεν έχουμε δόγματα, και άλλες τέτοιες ανοησίες.
Αυτοί είναι τόσο επιβλαβείς για την υπόθεση της Επανελλήνισης που ακρωτηριάζουν την Ελληνική υπόθεση όσο και οι ενωτικοί ελληνοχριστιανοί που την παρατούν αναμιγνύοντας  ξένα έθιμα με τα ελληνικά. Αν η αντιχριστιανική νόσος είναι τελικά κατασκευασμένη απο καποιο γραφείο της αριστεράς «εναντίον μας», και όχι ένα διεθνές και διαχρονικό φαινόμενο αποβολής του χριστιανικού ξενιστή στο σώμα των Εθνών τότε ο Νίτσε, ο Ντέστερ, αλλά και όσοι καταφέρθησαν έναντίον του όπως ο Περικλής Γιαννόπουλος ή ακόμα και ο Αδόλφος Χίτλερ ή απο τους αρχαίους ο μεγάλος Πορφύριος, ο υπέροχος Κέλσος και ο θείος Ιουλιανός που συνέγραψαν τα «Κατά των χριστιανών –περι της χριστιανικής νόσου» έργα τους, επίσης θα ήτο αριστεροί!!!
Αφήστε λοιπόν κε Μαρίνη κατά μερος τον υγιή αντιχριστιανισμό. Αφήστε μας να ξεδώσουμε και να ξεσκάσουμε απο την χριστιανική βλάβη. Αφήστε μας στο χαμηλό συγγραφικό επίπεδό μας, αφήστε μας να επιλέξουμε και αλλους πολιτικούς δρόμους έξω απο τα κοινοβουλευτικά κόμματα που εσείς προφανώς βρήκατε μια ιδεολογική φωλιά να σας καλύπτει. Χρησιμοποιήστε την καθαρευουσιάνικη πένα σας εναντίον αυτών που έφεραν τους αλλοδαπούς και εναντίον των Ισλαμιστών άν τολμάτε, και αφήστε τους Εθνικούς να αυτοπροσδιοριστούν μόνοι τους πολιτικά.
Επειδή όπως ίσως γνωρίζετε απο εθνικοσοσιαλιστή διανοούμενο πως η «ψυχή είναι φυλή ορώμενη εκ των έσω», είναι εξίσου σημαντική η Ελληνική Θρησκεία με την φυλή και αν έχει ένα τρόπο να σωθεί η φυλή μας απο τον λαθροεποικισμό είναι με την Εθνική θρησκεία και όχι με την οικουμενική χριστιανική δοξασία. Δεν θα θυσιάσουμε την ψυχή μας για το κορμί μας και αν θέλετε τόσο πολύ αυτήν την ένωση άς μετανοήσουνε οι χριστιανοί, όχι οι Έλληνες.



6 comments:

  1. Καλά όσα είπε σχετικά με τις διαφορές αντιλήψεων, αλλά υπήρχαν αρχαίοι Έλληνες με διαφορετικές θρησκευτικές σκέψεις. Ο Αριστοτέλης με το οὐ κινούμενον κινεῖ. H μεταμψύχωση του Πυθαγόρα. Και υπήρχαν άθεοι σαν τον Διαγόρα.

    ReplyDelete
  2. Ο χριστιανισμός θα μπορούσε να είναι ένα πολιτικό σοσιαλιστικό κίνημα όπως είναι το Ισλάμ που διοικεί κράτη. Όπως ήταν και στον Μεσαίωνα που κατέκτησε τον κόσμο.

    Ιδεολογίες οπότε με τις θρησκείες δεν έχουν μεγάλες διαφορές άλλοι έχουν εικόνες του Χριστού, άλλοι του Μαρξ ή του Τσε, αστέρια, σταυρούς.....

    ReplyDelete
  3. Διαβάστε αυτό πιστεύω οτι αξίζει:

    http://www.oodegr.com/oode/sygxronoi/dragoumis_aitwlos_1.htm

    Η διαλεκτική των ταυτοτήτων του Πατροκοσμά και του Ίωνα Δραγούμη

    π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού
    Ομοτίμου Καθηγητού Πανεπιστημίου Αθηνών 

    ReplyDelete
  4. Αντίθετα με το χριστό, ο Μάρξ και ο Τσε υπήρξαν ιστορικά και ουδέποτε είπε κανείς ότι είναι θεοί ή γιοι του θεού ή ότι θα ξαναζωντανέψουν και επανέλθουν στη γη και θα σώσουν το κόσμο.

    Η ιδεολογία του χριστιανισμού είναι τελείως ανθελληνική και τεμπέλικη, το ακριβώς αντίθετο της Πατρώας Θρησκείας. Σου λέει ότι ο πραγματικός θησαυρός είναι στον ουρανό και δεν πρέπει να ασχοληθείς με τις γήινες υποθέσεις, η ζωή είναι μόνο μια δοκιμασία για να δει ο Γιαχβέ που θα σε βάλει όταν πεθάνεις (παράδεισο ή κόλαση) και τίποτα παραπάνω. Και ότι η επανάσταση είναι κακό πράγμα και πρέπει να υποτάσσεσαι στον κάθε αφέντικό. Να είσαι μόνο καλό πρόβατο και όλα τα άλλα θα τα κανονίσει ο χριστούλης για σένα (αλλιώς θα σε βασανίσει για πάντα στην κόλαση). Και φυσικά όλοι οι χριστιανοί είναι ίσοι και δεν έχουν πατρίδα. Κάποιοι χριστιανοί που δεν έχουν διαβάσει την καινή διαθήκη (το 90% δηλαδή) μπορεί να διαφωνήσουν, αλλά ο χριστιανισμός αυτό σου λέει στην ουσία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς. «Ἀπόδοτε οὖν τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ.» Ελληνισμός και Χριστιανισμός είναι ασυμβίβαστα! Οι Έλληνες εθνικιστές που αυτοαποκαλούνται χριστιανοί δεν είναι γνήσιοι χριστιανοί.

      Delete
  5. ΕιδωλολάτρηςSeptember 11, 2013 at 4:20 AM

    Κάθησα να διαβάσω την κριτική του Μεγιστία στον Μαρίνη και σις πρώτες σειρές βλέπω να χαρακτηρίζει τον Μαρίνη 'θεολόγο της ελληνικής θρησκείας'. Ας το πάρει το ποτάμι. Μετά μερικές γραμμές ξανά, 'θεολόγος', με την χριστιανική έννοια.

    Θα έπρεπε να γνωρίζει ο Μεγιστίας πως
    1) Η ελληνική σημασία του όρου αναφέρεται στον διδάσκαλο και ιδιαίτερα στον ερμηνευτή των μύθων. Ο Μαρίνης ασχολείται περισσότερο με την πολιτική σκηνή, όπως άλλωστε μια ματιά στα τελευταία του 'θεμελιώδη κείμενα' αποδεικνύει.
    2) Στην ελληνική θέαση δεν χρειάζεται να διαθέτει κάποιος πιστοποίηση χριστιανικού τύπου για να είναι θεολόγος, επειδή η θεολογία δεν κλείνεται μέσα σε δόγματα και στεγανά. Απόδειξη πως μέχρι και οι φιλόσοφοι θεολογούσαν.

    Εννοείται, δεν άντεξα να διαβάσω παρακάτω την κριτική του Μεγιστία.

    ReplyDelete