Saturday, March 1, 2014

Προκαταλήψεις αγανακτισμένων παιδεύουσι τέκνα


Τα γεγονότα στην Ουκρανία γκρέμισαν άλλη μία προκατάληψη που δημιουργήθηκε στον χώρο των αγανακτισμένων. Ότι δήθεν τα ακραία στοιχεία, αναρχικοί, κουκουλοφόροι, κλπ, είναι συνεννοημένα με την αστυνομία για να προκαλούν επεισόδια και να διαλύωνται οι συγκεντρώσεις. Και ότι τάχα οι κουκουλοφόροι προξενούν την αστυνομική καταστολή. 

Οι αντίστοιχοι αγανακτισμένοι της Ουκρανίας καθόντουσαν παθητικοί σχεδόν τρεις μήνες στην πλατεία Maidan. Ώσπου οι Ουκρανοί εθνικιστές απεφάσισαν να συγκρουστούν μετωπικώς με την κυβέρνηση Γιανουκόβιτς. Φόρεσαν κουκούλες, ενεπλάκησαν σε αιματηρές συγκρούσεις, και η κυβέρνηση έπεσε.

Αν δεν απεφάσιζαν οι Ουκρανοί εθνικιστές να περάσουν στην επίθεση, το κίνημα της πλατείας Maidan θα είχε διαλυθεί, όπως διελύθη στην Ελλάδα το κίνημα των αγανακτισμένων. 

Το αν ειναι καλό η Ουκρανία να ενταχθεί στην ΕΕ, και ποιά θα είναι η αντίδραση της Ρωσσίας, είναι διαφορετικής τάξεως ερωτήματα, τα οποία δεν έχουν σχέση με την παθητική και άνευρη στάση των αγανακτισμένων στην Ελλάδα. 

Η παράλυση του κινήματος συνέβηκε διότι ηρνούντο να κατανοήσουν την ιστορία και την κοινωνία. Χωρίς μετωπική σύγκρουση τα καθεστώτα δεν ανατρέπονται.

18 comments:

  1. διαφωνω
    οι ουκρανοι εθνικιστες η ναζι οπως τους λενε θα τσακιστουν αγρια απο τους πορτοκαλι διεθνιστες μολις θα παψουν να τους ειναι χρησιμοι

    και φυσικα στην ελλαδα ειναι τελειεως διαφορετικα τα πραγματα οπου η εαμοβουλγαρικη διεθνιστικη μισελληνικη αριστερα ειναι απολυτη εξουσια και το παρακρατος της αριστερας φυσικα ελεγχει και την αστυνομια...
    αν ξεκινουσαν εδω οι εθνικιστες (ποιοι τα τουβλα οι χρυσαυγιτες?) καποια εξεγερση εναντιον του σοβιετικου καθεστωτος, η μπολσεβικικη αριστερα θα κατεβαζε εναντιον τους 1 εκατομυριο αναρχομπολσεβικους νεο-εαμοβουλγαρους και αλλα 3 εκατομυρια λαθροεποικιστες και θα τους εξατμιζαν σε μερικα δευτερολεπτα....ουτε ενα εθνικιστικο κυτταρο δεν θα εμενε....

    ηθικον διδαγμα
    η ελλαδα εχει ενα παντσχυρο αριστερο μπολσεβικικο αντιεθνικο κινημα το οποιο κανει οτι γουσταρει και κανεις βλαξ εθνικιστης ακροδεξιος η χρυσαυγιτης δεν μπορει να κουνησει ουτε το δαχτυλακι του αν δεν το επιτρεψει το πανισχυρο ιντιμιντια που εχει την απολυτη εξουσια εδω μεσα και ειναι κρατος εν κρατη!
    ο σαμαρας δεν τολμαει ουτε να κλασει αν δεν δωσει την αδεια το ιντιμιντια του σορος!

    και μια ερωτηση προς εσενα ιφικρατη
    πιστευω οτι συμφερει μακροπροθεσμα στο εθνικιστικο κινημα αλλα και το ελληνικο εθνος γενικοτερα να εξοντωθει στη φυλακη ολη η ηγετικη ομας της χα. ετσι ο εθνικιστικος κοσμος που μαζεψαν και μορφοποιησανε (περιπου το εν τριτο του ελληνικου λαου) θα πρεπει να τον παρουμε εμεις (εσυ, ο χατζαρας ο γερο πλευρης ο γουδης η ομας του ζαφου και αλλοι ποιο σοβαροι απο τον μιχαλοβλακα) και να τον εξελιξουν απελευθερωνοντας τον απο βλακωδη γερμανικα προτυπα του παρελθοντος
    τι λες συμφερει το εθνος η καταστροφη της ηγεσιας της χα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σκέφτεσαι με βάση του τεκμηρίου ότι ο λαός που μάζεψε η ΧΑ θα παρατήσει την αφοσίωση του στην ΧΑ. Πως είσαι τόσο βέβαιος;

      Delete
  2. Εκεί λογω της γενοκτονίας 10 εκατομμυριων ουκρανων απο τους σοβιετικους εχουν μια απέχθεια προς τον κομμουνισμό και μια συμπάθεια προς τον ναζισμό. Εκεί οι εθνικιστές ειναι σοσιαλιστές και έχουν την επανάσταση στην ιδεολογία τους ενω εδω οι περισσότεροι είναι ακροδεξιοί.

    ReplyDelete
  3. Το αλλο το καλό του ακούσατε ;;;

    Κάνουν ανακωχή οι antifa με τους ναζί στην Ουκρανία. Λόγω κοινού εχθρού ή μάλλον κοινού αφεντικού.

    ReplyDelete
  4. ΕιδωλολάτρηςMarch 2, 2014 at 2:46 PM

    Οι εθνικιστές της Ουκρανίας θα έχουν κακό τέλος. Γιατί επέτρεψαν στον (δίκαιο, από όλες τις απόψεις) πατριωτισμό τους να εκπέσει σε αντιρωσικό πάθος. Συμμάχησαν με πολλούς και διάφορους, άνοιξαν την πόρτα της Πατρίδας σε ξένους, περίεργους και περαστικούς, να μπούνε όλοι μέσα για να δώσουν ένα χεράκι εναντίον του γείτονα. Ο εθνισμός είναι πέρα από όλα η ικανότητα να ιεραρχείς τις αξίες του βίου. Ο γείτονας μπορεί να είναι κακός, αλλά ο ξένος είναι χειρότερος.

    Ο επόμενος δυνάστης των Ουκρανών θα είναι δύο φορές δυνατότερος από τους Ρώσους και οι εθνικιστές δύο φορές χαμένοι. Και υπόδουλοι και προδότες. Κανείς Ουκρανός δεν θα τους εμπιστεύεται πια. Ήδη το Russia Today παίζει τα χαρτία του εξτρεμισμού, του ναζισμού, των υποκινούμενων από ξένους διαδηλώσεων, της προστατευτικής επέμβασης. Η Ρωσία αντιμετωπίζεται (και άλλο λάθος αυτό) από το γενικότερο εθνικιστικό κίνημα της Ευρώπης ως η νο1 προστάτιδα κατά του Ισλάμ. Η Ουκρανία θα διχοτομηθεί, σε ένα προτεκτοράτο της Ρωσίας και σε ένα κάτεργο της Ε.Ε.

    Παράλληλα η απειλητική άνοδος του εθνικισμού στην Ευρώπη αρχίζει να αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά, με τη δοκιμασμένη μέθοδο του διαίρει και βασίλευε. Ήδη εσείς τα παραπάνω (και ο Αμυράς) γκογίμ έχετε μπει στο ένα στρατόπεδο και βρίζετε τους άλλους. Στο τέλος δεν θα χρειάζεστε κανένα εχθρό για να εξοντωθείτε μεταξύ σας. Θα φτιάχνετε οι ίδιοι τα αυτοσχέδια μαχαίρια που θα χώνετε στις κοιλιές σας.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι ο 2:24
      αν λες και εμενα γκογιμ τοτε ειμαι σε λαθος στρατόπεδο γιατι συμφωνώ με αυτα που λες για τους Ουκρανους.

      να ενωθούν ολοι οι Έλληνες δηλαδή και να γινουν καλοί χριστιανοί και να συνεχίσουν την ιδια ζωη με τα μπουζουκοδάνεια, τα ρουσφέτια κτλ ? οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.

      Γιατί παλεύουμε για να συνεχίσουν οι ρωμιοι την παλιά ζωη ή να τους κανουμε Έλληνες ?

      Εσύ σαν Ειδωλολάτρης δέχεσαι τον χριστιανισμό ως στοιχείο του ελληνισμού για να μην "διαιρεθούμε" ?

      Delete
    2. 2:46, Ο Ιφικράτης δεν έχει πρόβλημα με προσωρινές συμμαχίες. Για τι μιλάς λοιπόν;

      Delete
    3. φιλε ο αντιχριστιανισμός ειναι παιδικη ασθενεια του ελληνισμου

      οταν τον ανακαλυψεις οτι δεν τον χρειαζεσαι και τν αποβαλλεις τοτε και διακρινεις πως ο <> σου δεν ειναι αρραγης αλλα κι αυτος διασπασμενος

      ο περικλης γιαννοπουλος ελεγε
      Πᾶς Παπᾶς αἰσθανόμενος ὅτι εἶνε Πρῶτα Χριστιανὸς καὶ Δεύτερα Ἕλλην ΞΟΥΡΑΦΙΣΘΗΤΩ
      σημερα πολλοι χριστιανοι στο βασικο ερωτημα πατριδα η θρησκεια απαντουν πατριδα

      με αυτον τον χριστιανισμο ο ελληνισμος μπορει να συνυπαρξει, μην ξεχνας οτι και στην κλασικη αρχαιοτητα ακομα επιτρεπονταν οι εισαγομενες λατρειες, ελεγχομενα και εφοσον σεβονταν τα τοπικα ηθη

      και εννοειται οχι ως στοιχειο του ελληνισμου, απλα αν γουσταρει ο αλλος γιεσουα αλλα ειναι πατριωτης τι θα τον κανεις; αν μπορει και τα συνδυαζει δικο του το θεμα, δικο του προβλημα

      Delete
    4. ο εχθρος σου εγραψα στη 2η γραμμη στα εισαγωγικα

      φαντασου τωρα να παω εγω να ζητησω τη βοηθεια του συριου αντικαθεστωτικου ισλαμιστη η τη βοηθεια του αμερικανοσιωνιστη μακκεην για να πολεμησω τον ελληνα πατριωτη που λογω ανατροφης αναβει καννα κερακι μια στα 10 χρονια

      γιατι νκατι τετοιο γινεται στην ουκρανια και πολυ σωστα λεει ο απο πανω πως τους εχουν βαλει να σκοτωνονται μεταξυ τους. και οσο για αυτους του τομεα
      τωρα που θα μπουνε στην ουκρανια οι δυτικοι θα δουμε τι μαγκες ειναι

      θα πανε να ξαναστησουν τα οδοφραγματα απεναντι στους δυτικους; τοτε μονο θα τους παραδεχτουμε

      Delete
    5. @8:30 Αυτά που λες δεν στέκουν. Ο Ηρόδοτος αναφέρει το "ομόθρησκον" ως βασικό στοιχείο για να προσδιορίζεται κάποιος ως Έλληνας. Η θρησκεία υπερασπίζεται την φυλή και την πατρίδα. Η λάθος θρησκεία την βλάπτει. Έγραψες:

      "ο περικλης γιαννοπουλος ελεγε
      Πᾶς Παπᾶς αἰσθανόμενος ὅτι εἶνε Πρῶτα Χριστιανὸς καὶ Δεύτερα Ἕλλην ΞΟΥΡΑΦΙΣΘΗΤΩ
      σημερα πολλοι χριστιανοι στο βασικο ερωτημα πατριδα η θρησκεια απαντουν πατριδα"

      Είναι πραγματικοί χριστιανοί αυτοί; Αν διαβάσει κάποιος την Καινή Διαθήκη, ειδικά τις επιστολές του Παύλου, λέει μέσα ότι οι χριστιανοί δεν έχουν πατρίδα και όλοι οι χριστιανοί είναι ίσοι ανεξαρτήτου φυλής. Μπορείς να το δεις αυτό το δίδαγμα στους παπάδες που δίνουν συσίτια σε λαθροεισβολείς. Φυσικά και αν κάποιος αυτοπροσδιορίζεται ως χριστιανός και βάζει την πατρίδα πρώτα σημαίνει ότι δεν ξέρει τι είναι ο χριστιανισμός και δεν έχει διαβάσει τα ιερά κείμενά του. Επίσης ο χριστιανισμός λέει στρέψε το άλλο μάγουλο αν κάποιος σε χαστουκίζει και να υπακούς τα κάθε αφεντικά (Ρωμ. κεφάλαιο 13). Δεν βλέπω να το κάνουν αυτό οι χριστιανοί που λες. Αν το κάναν αυτό θα έλεγαν ότι οι Τούρκοι είναι καλοί και πρέπει να τους υπακούμε. Αν εισβάλει η Τουρκία, ένας πραγματικός χριστιανός πρέπει να τους αποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες. Αυτό στην ουσία είναι πραγματικά ο χριστιανισμός, ένα μισελληνικό προδοτικό ιουδαϊκό έκτρωμα.

      Delete
    6. Ρε παιδιά αν οι ελληνο-χριστιανοι γράφουν τον Παύλο στα @@ τους, εσείς τι πρόβλημα έχετε δηλαδή;;;;

      Είναι πρόβλημα του Ελληνισμού αν κάποιοι χριστιανοί απορρίπτουν τον διεθνιστικό χαρακτήρα του χριστιανισμού;

      Αυτό είναι πρόβλημα των γνήσιων χριστιανών που λένε "εμείς δεν είμαστε Έλληνες, είμαστε Ρωμιοί". Το δικό τους δόγμα εκτείθεται ως ανεφάρμοστο και ουτοπικό!! ΟΧΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ!

      Ίσα ίσα που ο ελληνισμός θα μπορούσε να προσυλητίσει τέτοιες περιπτώσεις και να τους φέρει με το μέρος του! Μέσω του έμφυτου και πανανθρώπινου Πατριωτισμού θα μπορούσε να αποδεκατίσει τα οικουμενικά ιδεολογήματα και να τα βγάλει στο περιθώριο!

      Ενώ τώρα μαντέψτε ποιός βρίσκεται στο περιθώριο! Ο Ελληνισμός! Για να το παίζετε εσείς και κάποιοι σαν εσάς "γνήσιοι" και troo που στο κάτω κάτω κι εσείς στα σταυρουδάκια και στα καντήλια μεγαλώσατε και στον Παύλο πιστεύατε μέχρι κάποιος άλλος να σας τραβήξει μακρυά από κει......

      Τώρα εσύ 11:33 PM μιλάς απόλυτα σωστά αλλά μιλάς με τη ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ! Στον άνθρωπο δεν αποφασίζει μόνο η λογική αλλά και το ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ! Νομίζεις πως οι ελληνο-χριστιανοί δεν γνωρίζουν και οι ίδιοι με τη λογική τους πως ο κανονικός χριστιανισμος δεν λέει αυτά που λένε;;;;

      Το γνωρίζουν.... απλά το γράφουν στα @@ τους! Φτιάχνουν το δικό τους προσωπικό χριστιανισμό. Η ιστορία του χριστιανισμού είναι γεμάτη ΑΙΡΕΣΕΙΣ που σε κάποιο σημείο καταστέλλονταν με το σπαθί και τη φωτιά! Η ΑΙΡΕΣΗ στην αρχαία ελλάδα σήμαινε ΝΕΑ ΑΠΟΨΗ και ήταν καθόλα ΘΕΜΙΤΗ!!! Ο χριστιανισμος έδωσε ΑΡΝΗΤΙΚΗ φόρτιση στον όρο.

      Και τώρα ερχόμαστε εμείς που θέλουμε να λεγόμαστε και... Έλληνες και...... κατακρίνουμε τους αιρετικούς; Μπορείς ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ να κάνεις τον ελληνοχριστιανό να αλλάξει πιστεύω;;;; Δεν μπορείς!! Αλλά δεν σε συμφέρει κιόλας!!! Αν ήσουν λίιιιιιιιιιγο εξυπνότερος θα το καταλάβαινες!!!!!!

      Delete
    7. Πολύ σωστός. Συμφωνώ 100% μαζί σου.

      Delete
    8. Ο Δημητριάδος τώρα στο ΚΟΝΤΡΑ
      http://live24.gr/webtv/kontrachannel/

      Δείτε τον για να καταλάβετε τι σημαίνει σκληροπυρηνικός χριστιανός προπαγανδιστής. Δείτε και την ακαδημία που έχει φτιάξει http://www.acadimia.gr/

      Η νυφίτσα απαγγέλει άπταιστα το ευαγγέλιο της πολιτικορθότητας αλλά αν μπορούσε να έκαιγε όλους τους ελληνοχριστιανούς θα το έκανε.

      Delete
  5. Δεν νομίζω ότι αντιλαμβάνεσθε το πόσο επηρεάζει η θρησκεία τις καθημερινές συμπεριφορές και τον τρόπο ζωής γενικά. Η θρησκεία, ανεξάρτητα από την ορθότητα της, παίζει μείζον ρόλο στην λαϊκή ψυχολογία. Κατ' εμέ, η πατρώα θρησκεία είναι η μόνη θρησκεία που δύναται να εξασφαλίσει την επιβίωση και την ενδυνάμωση του Ελληνισμού. Όσον αφορά τις αρχαίες, εισαγόμενες λατρείες που αναφέρθηκες, η υπόθεση είναι ασύγκριτη. Όσες εισαγόμενες λατρείες αφομοιώθηκαν στην Ελληνική θρησκεία, ήταν μέρη των φυσικών θρησκειών. Η φυσική θρησκεία, παγανισμός για τους χριστιανούς, είναι κατ' ουσίαν ίδια σε κάθε χώρα του πλανήτη, απλώς διαμορφώνεται διαφορετικά αναλόγως της γεωγραφίας και φυλής. Κατ' αρχήν, η φυσική θρησκεία δέχεται τη διαφορετικότητα των πραγμάτων και πιστεύει ότι η διαφορετικότητα αυτή είναι κατ' ανάγκη.

    ReplyDelete
  6. Και ομως λογω της οικονομικής κρίσης η ελληνική θρησκεία κερδίζει συνεχώς έδαφος.
    Τώρα ειναι ευκαιρια να χτυπηθεί ο χριστιανισμος και δεν πρέπει να την χάσουμε.
    Τωρα ειναι η ωρα που ο Έλληνας πρέπει να διαλέξει αναμεσα σε ελληνισμο και χριστιανισμο.

    Οι νεοι μπορούν εύκολα να χασουν την χριστιανική θρησκεία και αυτό ειναι που μας ενδιαφέρει. Για τους γερους τι μας νοιάζει ετσι κι αλλιως θα φυγουν μαζι με την θρησκεία τους.

    Τα ελληνικά ονόματα στις έστω χριστιανικες βαφτίσεις εχουν μια άνθηση τωρα τελευταία σε αντίθεση με τα χριστιανικά που λιγοστεύουν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Πατρώα Θρησκεία δεν έχει προπαγανδιστές. Δεν θα κερδίσει το συναισθηματικό κόσμο του Έλληνος δίχως μια διαρκής, οργανωμένη εκστρατεία προπαγάνδας.

      Delete
  7. παρατσούκλι του, αυτό που έλεγαν μεταξύ τους δηλαδή, ήταν «Μπέμπα Μπλανς

    http://vapsomalliades.blogspot.gr/2014/02/aids.html

    Κασιδιάρης: Τι θα κάνουμε τις πρώτες 100 μέρες. Προτεραιότητά μας η ανέγερση αγάλματος του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου (ή αλλιώς Μπέμπα Μπλάνς)

    http://m.news247.gr/article/2668251/kasidiaris-ti-tha-kanoume-tis-prwtes-100-meres-proteraiotita-mas-i-anegersi-agalmatos-tou-arxiepiskopou-xristodoulou.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι γιατί ο Χριστόδουλος ήταν ακροδεξιός και άνηκε στο στρατόπεδο των ελληνοχριστιανών. Γι αυτό και επί των ημερών του η ελλαδική εκκλησία είχε άθλιες σχέσεις με τον διεθνισμένο χριστιανισμό του πατριαρχείου.

      Όμως προσοχή στο τι ακριβώς λοιδωρούμε εδώ.......

      Άλλο ο κώλος του χριστόδουλου, άλλο το πατριωτικό αίσθημα στο οποίο απευθυνόταν. Ο Έλληνας είναι υπόδουλος για τόσο καιρό που είναι πρόθυμος να κρεμαστεί από το στόμα όποιου '''ηγέτη''' μιλήσει για τα εθνικά του δίκαια, ακόμα κι αν αυτός είναι ένας ρασοφόρος που τον λένε μπέμπα μπλάνς.

      Το μεγάλο στοίχημα για τον Ελληνισμό είναι το πως θα εκθρονίσει τους ρασοφόρους από τη θέση των αποδεκτών του λαϊκού πατριωτισμού και θα τους αντικαταστήσει με την Ελληνική λαϊκή θρησκεία, οικιακή και δημόσια.

      Αυτό ΔΕΝ θα γίνει από την μια μέρα στην άλλη, καθώς ο λαϊκός συναισθηματισμός εξαρτάται στον μεγαλύτερο βαθμό από την ΑΝΑΤΡΟΦΗ και τις παιδικές αναμνήσεις κάποιου. Με λίγα λόγια, αν ο άλλος είναι συναισθηματικός και τον έχουν αναθρέψει χριστιανικά, είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ εως ΑΔΥΝΑΤΟ να τον μεταπείσεις με οποιονδήποτε λογικό ή συναισθηματικό τρόπο!

      Delete