Τα μνημόνια είναι για τους άλλους, όχι για τον Παύλο Τσίμα και τον Ψυχάρη. Ζητά κρατικές επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές για τον ίδιο και το αφεντικό του.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά θέλει ο Τσίμας.
Όταν πρόκειται για τους άλλους πολίτες, τούς έλεγε ότι αν δεν μπορούν να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις τους, να κλείσουν. Αυτό επιτάσσει το μνημόνιο και η σωτηρία της Χώρας.
Αλλά αν πρόκειται για τις επιχειρήσεις τους Ψυχάρη, αυτές δεν πρέπει να κλείσουν, διότι τάχα θα κινδυνεύσει η Δημοκρατία και η ενημέρωση.
Πάντα έλεγα ότι οι μνημονιακοί απολογητές είναι ευρωραγιάδες. Τώρα συμπληρώνω ότι είναι αντικοινωνικά και απεχθή όντα.
Να κλείσουν εδώ και τώρα όλα τα μνημονιακά φερέφωνα του κατοχικού καθεστώτος και να απολυθούν οι εργαζόμενοι σε αυτά τα μμε, χωρίς αποζημίωση.
Αυτό επιτάσσει η σωτηρία του Έθνους.
Να υπογραμμιστεί ότι ο Τσίμας στο βίντεο υπονοεί συνεχώς ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικά μέσα ενημερώσεως, ταυτίζων το συγκρότημα Λαμπράκη με τα μμε γενικώς. Και ότι αν κλείσει ο Ψυχάρης το μαγαζί, δεν θα έχουμε ενημέρωση.
Ο Τσίμας είναι εκτός τόπου και χρόνου. Όλος ο κόσμος ξέρει ότι αν κλείσει ο ΔΟΛ και ο Σκάϊ, η ενημέρωση στην Ελλάδα θα βελτιωθεί σημαντικώς. Θα αναπνεύσουμε καθαρό αέρα.
ReplyDelete«Η ενότητα βρίσκεται μονο στην εθνότητα και εθνότητα δεν υφίσταται με ξενη δοξασία, καταγωγή αλλλοφυλων προγόνων, ηθών τροπων και οραματισμών….
Η ενότητα σήμερα δεν υπάρχει. Θα βρεθεί οταν οι χριστιανοί σιγα σιγα επανανακαλύψουν και επιστρέψουν στην εθνική τους παράδοση»
Ιφικράτη για πες μου σε παρακαλώ από τα ομηρικά χρόνια στην κλασική εποχή, τον πελοποννησιακό πόλεμο και τους διαδόχους του Μεγάλου Αλεξάνδρου οι Έλληνες πολεμούσαν μεταξύ τους δίχως έλεος .
Γιατί γινόταν αυτό;
Που είναι εθνική ενότητα κάτω από την ελληνική θρησκεία;
Στα Ομηρικά χρόνια δεν τίθεται ζήτημα εθνικής ενότητος διότι τότε δεν υπήρχε ενιαίο έθνος-κράτος. Τότε υπήρχαν πόλεις-κράτη.
DeleteΕις ό,τι αφορά το ερώτημα για την εθνική ενότητα υπό την Ελληνική Θρησκεία, η ενότης μεταξύ ομοεθνών και ομοθρήσκων δεν είναι κάτι δεδομένο. Σφυρηλατείται καθημερινώς, αν υπάρχει κατάλληλη ηγεσία. Το ομόθρησκον και το όμαιμον αποτελεί αναγκαία αλλά μη-ικανή συνθήκη ενότητος.
Αν όμως έχουν παρεισφρήσει αλλόθρησκοι και αλλοεθνείς μέσα στο κράτος, τότε δεν υφίσταται η αναγκαία συνθήκη ενότητος. Εκλείπει το βασικό στοιχείο δεσμού της κοινότητος. Τότε αργά ή γρήγορα θα διαλυθεί το οποιοδήποτε κρατικό μόρφωμα.
Ιφικράτης
http://hellenicreligion.org/doc/romaiokratia.htm
ReplyDelete