Thursday, August 14, 2014

Ο μέσος Έλλην είναι επικίνδυνα μαλθακός



Τα τελευταία δύο χρόνια, παρατηρώντας από την μία πλευρά τους αποκεφαλισμούς Συρίων στρατιωτών από τους τζιχαντιστές, και από την άλλη μεριά τον τρόπο αντιδράσεως αρκετών πατριωτών στην Ελλάδα πάνω σε αυτό το ζήτημα, εκφράζω μεγάλη ανησυχία.

Κάθε φορά που διαβάζω κάποιο σχόλιο σε πατριωτικά ιστολόγια για "βαρβάρους που αποκεφαλίζουν αμάχους", για "κανίβαλους που τρώνε τις καρδιές των νεκρών Συρίων", για "ισλαμιστές που φέρνουν τον Μεσαίωνα", ανησυχώ για την άγνοια περί πολέμου που έχει ο μέσος Έλλην.

Όσα κάνουν οι τζιχαντιστές δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με βαρβαρότητα. Τα έχουν διαπράξει στο παρελθόν πολλοί ευρωπαίοι και πολλοί αμερικανοί, δήθεν πολιτισμένοι, εναντίον άλλων εθνών.

Οι τζιχαντιστές δεν κόβουν απλώς τα κεφάλια των αντιπάλων τους. Μαγνητοσκοπούν την σκηνή και την ανεβάζουν στο διαδίκτυο.

Πρόκειται για κλασσική περίπτωση ψυχολογικού πολέμου. Όταν είσαι μία μικρή μειονότητα, οφείλεις να εφευρίσκεις μηχανισμούς που πολλαπλασιάζουν την ισχύ σου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο πολλαπλασιαστής ισχύος είναι ο τρόμος με τις εικόνες αποκεφαλισμού.

Είχα αναλύσει παλαιότερα αυτό το ζήτημα σε ένα μάθημα προπαγάνδας, απαντώντας στο εξής ερώτημα: γιατί σε πολλές περιπτώσεις οι κομμουνιστές αντάρτες διέπρατταν θηριωδίες;

Και η απάντηση έχει δύο σκέλη: πρώτον για να δημιουργείται συνοχή μεταξύ των ανταρτών. Γνωρίζοντας ότι έχουν διαπράξει θηριωδίες δεν υπήρχε περίπτωση να σκεφτούν να επιστρέψουν στον τόπο διαμονής τους ή να τύχουν επιεικούς μεταχειρίσεως από τους αντιπάλους. Άρα ήταν πιό δύσκολο να αυτομολήσουν. Δεύτερον για να προξενούν τρόμο στον εχθρό.

Στον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ του στρατού της Σρι-λάνκα και των ανταρτών Ταμίλ, έγιναν θηριωδίες. Έχει καταγραφεί ότι ο στρατός της Σρι-λανκα σε αρκετές περιπτώσεις κρεμούσε τα εντόσθια των ανταρτών στα δέντρα για να τρομοκρατεί τον πληθυσμό.

Ο ανταρτοπόλεμος δεν υπόκειται στην Συνθήκη της Γενεύης περί κανόνων πολέμου. Όταν μιλάμε για άτακτο στρατό, χωρίς εθνόσημα, το υπέρτατο αγαθό είναι η νίκη αντί πάσης θυσίας και όχι το τί λένε οι διεθνείς συνθήκες.

Το ζήτημα είναι τί θα κάνουν οι Έλληνες αν βρεθούν στην θέση των Σύριων στρατιωτών ή των Κούρδων που τώρα αντιμετωπίζουν τους τζιχαντιστές της ISIS.

Η δική μου απάντηση βασίζεται στους ιερούς κανόνες της συλλογικής επιβιώσεως και της νίκης στον πόλεμο αντί πάσης θυσίας. Όταν έχεις έναν αντίπαλο που σπέρνει τον τρόμο, μόνον ένας τρόπος υπάρχει για να τον νικήσεις σε βάθος χρόνου. Να τον υπερνικήσεις στο ζήτημα του τρόμου.

Αν οι Έλληνες σκοπεύουν να επιβιώσουν στις παρούσες διεθνείς συνθήκες πολέμου θα πρέπει να θεωρούν απολύτως φυσιολογικό να αποκεφαλίζουν τζιχαντιστές μπροστά στην κάμερα, να παίζουν μπάλα με τα κεφάλια τους, και να ανεβάζουν το βίντεο στο διαδίκτυο.

Οι νόμοι και η ηθική του πολέμου, δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με τους νόμους και την ηθική της ειρήνης.

Πριν από 3 χρόνια περίπου είχα κάνει μία παρέμβαση σε μία συνάντηση σοσιαλιστών. Είχα θέσει ένα ρητορικό ερώτημα: αν υποθέσουμε ότι ανατρέπαμε την κατοχική κυβέρνηση, πού θα τελείωνε ο πόλεμος που μας έχει κηρύξει η Γερμανία; Μήπως στο να καταργήσουμε το Μνημόνιο ή στο να επιβάλλουμε εμείς ένα Μνημόνιο, εκατό φορές πιό σκληρό απ' αυτό που μας επέβαλαν οι Γερμανοί;

Απάντησα στο ερώτημα που έθεσα ως εξής: Αν δεν τους επιβάλλουμε ένα εξοντωτικό μνημόνιο, το οποίο να διαλύσει τον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της Γερμανίας, στο μέλλον θα ξαναπάθουμε τα ίδια. Η γερμανική ελίτ πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι θα πληρώσει πολύ υψηλό τίμημα για το έγκλημα εις βάρος της Ελλάδος.

Ό,τι ισχύει για το μνημόνιο, ισχύει και για τους τζιχαντιστές. Δεν υπάρχει πιό άθλιο θέαμα από το να βλέπεις χιλιάδες γυναικόπαιδα των Κούρδων και των Συρίων να τρέχουν σε βουνά και λαγκάδια για να σωθούν, επειδή οι ηγέτες τους δεν έχουν έναν Μαξιμιλιανό Ροβεσπιέρο που να κόβει κεφάλια τζιχαντιστών.

Δεν υπάρχει πιό βλακώδες θέαμα από το να βλέπεις ανόητα σχόλια πατριωτών με φράσεις όπως "βάρβαροι, γενοκτονία" κλπ για τα όσα πράττουν οι τζιχαντιστές.

Το ζήτημα είναι πόσα κεφάλια τζιχαντιστών θα κόβουν οι Έλληνες και θα τα προβάλλουν στο διαδίκτυο. Αυτή ήταν, αυτή είναι, και αυτή θα είναι η φύση του πολέμου.

Αγριότης, θηριωδία, εξανδραποδισμός.

Και ας μην βιαστούν κάποιοι σχολιαστές να πούν ότι αυτά είναι βάρβαρα έθιμα των λαών της Μέσης Ανατολής. Όποιος έχει διαβάσει ιστορία, ξέρει ότι οι "πολιτισμένοι" Ρωμαίοι κατακτητές, όταν εισέβαλαν σε Ελληνικές πόλεις κατέσφαζαν τον ανδρικό πληθυσμό, έπαιρναν σκλάβες τις Ελληνίδες, και σκότωναν μέχρι και τα ζώα.

Οφείλουμε να τσακίσουμε αμείλικτα όλες τις γελοίες ιδέες περί ανθρωπισμού στον πόλεμο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να καλλιεργούμε το ένστικτο του πολέμου και το μίσος εις βάρος των εχθρών του Ελληνισμού.

Δεν είναι βάρβαρος ο τζιχαντιστής. Ο Έλλην πατριώτης είναι μαλθακός. Επικίνδυνα μαλθακός.

17 comments:

  1. ΕιδωλολάτρηςAugust 14, 2014 at 3:11 PM

    Συνεχίζεις το ίδιο σκεπτικό. Δηλαδή αν αντιμετωπίζαμε τους κανίβαλους της Ν.Ζηλανδίας θα έπρεπε να αρχίζαμε κι εμείς να τρώμε ανθρώπινα μέλη;

    Ο ελληνικός τρόπος ατίμωσης νεκρών τζιχαντιστών θα ήταν να τους δέναμε δέκα-δέκα πίσω από το άρμα μάχης και να τους σέρναμε τριγύρω μέσα στην περιοχή τους.

    Θεωρητικά πάντα, γιατί ο ελληνικός πόλεμος δεν είναι σφαγή, ήτοι μια μηχανιστική διαδικασία παραγωγής νεκρού κρέατος. Ο ελληνικός πόλεμος έχει ηθικό υπόβαθρο, δηλαδή εμπεριέχει έννοιες όπως δίκαιο και άδικο. Άρα μια τέτοια μεταχείριση νεκρού δεν θα συνέβαινε δίχως έναν καλό λόγο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ισοπέδωση της Θήβας από τον Μέγα Αλέξανδρο διεξήχθη με ελληνικό τρόπο;

      Delete
    2. ΕιδωλολάτρηςAugust 16, 2014 at 1:06 PM

      Πρώτον, η αναφορά σου στην Θήβα είναι παντελώς άσχετη. Έπαιζαν οι στρατιώτες του Αλεξάνδρου ποδόσφαιρό με κεφάλια Θηβαίων, ή μήπως οι τζιχαντιστές σκορπούν τον τρόπο ισοπεδώνοντας πόλεις; Το θέμα μας είναι η ατίμωση των νεκρών, και όχι η συλλογική τιμωρία των προδοτών.

      Δεύτερον, είσαι ανακριβής και φαίνεται πως καταλογίζεις την ισοπέδωση της Θήβας στον Αλέξανδρο, ενώ ήταν αίτημα περισσότερο των συμμάχων του νοτιοελλαδιτών οι οποίοι είχαν αντιμετωπίσει τους Θηβαίους ως συμμάχους των Περσών και δικαιολογημένα τους θεωρούσαν ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

      Τρίτον, γνωρίζεις ποια τιμωρία ορίζει ο πανελλήνιος νόμος για τους προδότες; Θανάτωση και πέταμα του νεκρού στα χωράφια για να τον φάνε τα τσακάλια. Οι Θηβαίοι όχι μόνο δεν φαγώθηκαν από τα τσακάλια, όχι μόνο δεν θανατώθηκαν, αλλά πουλήθηκαν ως σκλάβοι, κάτι που ήταν ούτως ή άλλως ο κανόνας για τους ηττημένους στην αρχαιότητα.

      Μου αρέσει πάντως που θεωρείς την κατεδάφιση μερικών κτηρίων περισσότερο τρομακτική από αυτό που αναφέρω εγώ.

      Delete
    3. Το θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με την ατίμωση των νεκρών, αλλά γενικότερα με το πως νικάς τον πόλεμο ως ανίσχυρη μειοψηφία. Σχετικά με την Θήβα, η τελική απόφαση ήταν του Αλεξάνδρου, ανεξάρτητα από το τί ήθελαν οι άλλοι Έλληνες λόγω έχθρας. Το έκανε ώστε να σταλθεί μήνυμα στους υπόλοιπους ότι αυτό μπορεί να τύχει και σε εσάς αν επαναστατείτε. Παραδειγματική τιμωρία, δηλαδή.

      Υ.Γ. Εμείς δεν ξέρουμε τί κάνανε οι Έλληνες στρατιώτες κατά τις εκστρατείες των στη Μέση Ανατολή. Θηριωδίες που διαπράχθηκαν από Έλληνες στρατιώτες δεν εγράφοντο.

      Delete
    4. ΕιδωλολάτρηςAugust 18, 2014 at 3:25 AM

      Αν το θέμα μας είναι πως νικάς τον πόλεμο ως ανίσχυρη μειοψηφία, τότε που κολάει η αναφορά σου στον Αλέξανδρο;

      Αν δεν γράφοντο οι θηριωδίες που διαπράχθηκαν από Έλληνες, τότε πως ξέρεις ότι διαπράχθηκαν;

      Delete
    5. «Αν το θέμα μας είναι πως νικάς τον πόλεμο ως ανίσχυρη μειοψηφία, τότε που κολάει η αναφορά σου στον Αλέξανδρο;».

      Διότι η ισοπέδωση μιας ολόκληρης πόλης (και μάλιστα μια ελληνική πόλη!) και ο εξανδραποδισμός του πληθυσμού της αποτελεί θηριωδία.

      «Αν δεν γράφοντο οι θηριωδίες που διαπράχθηκαν από Έλληνες, τότε πως ξέρεις ότι διαπράχθηκαν;».

      Διότι ο εισβολέας/κατακτητής πάντα διαπράττει θηριωδίες. Αν πιστεύεις ότι εμείς ήμασταν πάντα δίκαιοι, κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.

      Delete
    6. «Αν το θέμα μας είναι πως νικάς τον πόλεμο ως ανίσχυρη μειοψηφία, τότε που κολάει η αναφορά σου στον Αλέξανδρο;».

      Διότι η ισοπέδωση μιας ολόκληρης πόλης (και μάλιστα μια ελληνική πόλη!) και ο εξανδραποδισμός του πληθυσμού της αποτελεί θηριωδία.

      «Αν δεν γράφοντο οι θηριωδίες που διαπράχθηκαν από Έλληνες, τότε πως ξέρεις ότι διαπράχθηκαν;».

      Διότι ο εισβολέας/κατακτητής πάντα διαπράττει θηριωδίες. Αν πιστεύεις ότι εμείς ήμασταν πάντα δίκαιοι, κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.

      Delete
    7. ΕιδωλολάτρηςAugust 19, 2014 at 10:17 AM

      Μεγάλε από τη δική σου "θηριωδία" μέχρι την "θηριωδία" των Ελλήνων υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά. Π.χ. για τους συμμάχους του Αλεξάνδρου, θηριωδία ήταν το να ΜΗΝ εξολοθρευτούν ΑΠΑΝΤΕΣ οι προδότες Θηβαίοι.

      Και αφού είσαι μάλλον άσχετος με την ιστορία της αρχαιότητας, μάθε ότι καθ' όλη την προϊστορική και σκοτεινή μέχρι την αρχαϊκή περίοδο αυτό που εσύ θεωρείς "θηριωδία" ήταν η κανονική πολεμική διαδικασία. Ο νικητής έκανε στον ηττημένο ό' τι ήθελε, του γκρέμιζε την πόλη, του λεηλατούσε τη χώρα, τον σκότωνε ή τον βίαζε, τον πούλαγε στα σκλαβοπάζαρα ή τον κρατούσε όμηρο για να εκβιάσει λύτρα. Όλα τα παραπάνω είναι τρόπος πολέμου τόσο ελληνικός όσο η Ιλιάδα και η Οδύσσεια.

      Ακόμα και στην κλασική περίοδο και αργότερα, να σου θέσω υπ' όψιν τη σφαγή των Συβαριτών από τους Κροτωνιάτες, αυτή των Σκιωναίων ή των Μηλίων από τους Αθηναίους, των Πλαταιέων από τους Σπαρτιάτες, τη μαζική θανάτωση των Αθηναίων αιχμαλώτων πολέμου από τον Λύσανδρο ή των Φωκέων αιχμαλώτων από τον Φίλιππο, την καταστροφή των Μυκηνών από τους Αργείους, των Έγεστων από τον Αγαθοκλή κτλ κτλ. Για να μην πιάσουμε τους συμπολίτες Κερκυραίους αριστοκρατικούς και δημοκρατικούς οι οποίοι κατέσφαξαν ο ένας τον άλλο μέχρι αποδεκατισμού. Όλα τα παραπάνω είναι "θηριωδίες" πολύ μεγαλύτερες από την καταστροφή της Θήβας που τόσο άσχετα ανέφερες.

      Για να πάρεις μια ιδέα του τι ήταν η άλωση μια πόλης, στην πολιορκία της Φωκίδος από τους Θεσσαλούς οι γυναίκες της πόλεως μάζεψαν έναν μεγάλο σωρό από ξύλα και ανέβηκαν επάνω μαζί με τα παιδιά τους, έτοιμες να βάλουν φωτιά σε περίπτωση ήττας. Στην οποία περίπτωση φυσικά ουδείς θα υπαινίσσετο ότι οι Θεσσαλοί δεν ήταν Έλληνες ή ήταν λιγότερο Έλληνες από άλλους.

      Τέλος εδώ, σε άσχετα παραδείγματα και σενάρια φαντασίας του στυλ έγινε αλλά δεν γράφτηκε δεν θα απαντήσω.

      Delete
    8. Ειδωλολάτρη μόνο που δεν ζούμε στην αρχαιότητα.

      Delete
    9. Εγω δεν είπα να πάρουμε ζωντανούς ή νεκρούς τζιχαντιστές και να τους κάνουμε αλοιφή επάνω στις λεωφόρους. Είπα ότι, στην περίπτωση που οι συνθήκες θα δικαιολογούσαν την ωμή αντιμετώπιση μιας ωμής επιχείρησης τρομοκράτησης, μέσα στην γκάμα των διαθέσιμων σε εμάς πρακτικών (χωρίς να χρειαστεί να αντιγράφουμε πρακτικές άλλων, φίλων ή εχθρών) είναι και αυτή. Πρόσεξε εδώ, άλλο το δίκαιο και το άδικο και άλλο αυτό που σε κάποιους εξ ημών φαντάζει ως θηριωδία. Οι αποκεφαλισμοί στο Ιράκ και τη Συρία είναι θηριωδίες, μπορούν να δικαιολογηθούν όμως -έστω σε ελάχιστο βαθμό- αν σκεφτείς ότι προέρχονται από μια γενιά ενός πληθυσμού που έχει υποστεί 2 αμερικάνικες εισβολές, υποδούλωση και εμφύλιο σπαραγμό δεκαετιών με 140.000 νεκρούς.

      Ο Έλληνας, από τη θέση αυτή που βρίσκεται στο κέντρο της Μεσογείου, είναι αναγκασμένος να λαμβάνει υπ' όψη του όλα αυτά τα διαφορετικά δίκαια και άδικα και η πολυμέρεια αυτή είναι μεγάλο στρατηγικό πλεονέκτημα.

      Delete
    10. Ο Αλέξανδρος αντιμετώπισε τους Θηβαίους ως στασιαστές, όχι προδότες του έθνους όπως λες. Τέλος πάντων, νομίζω ότι σε καταλαβαίνω καλύτερα με το τελευταίο μήνυμα σου.

      Delete
  2. Ο αποκεφαλισμός θεωρείται ανώδυνος τρόπος θανάτου. Ειναι τόσο γρήγορο που δεν προλαβαίνεις να δεις το αίμα σου, ουτε και να πονέσεις.
    Μια σφαίρα στο κεφάλι μπορεί να ειναι μεγαλύτερη ταλαιπωρία.
    Ο βασανισμός ομως δεν συγκρίνεται με κανένα τρόπο θανάτου διότι πολλές φορές κανει τον θάνατο να μοιάζει σωτηρία.
    Το βίντεο με τον αποκεφαλισμό νομίζω στοχεύει σε φόβο του θανάτου. Διοτι στην δική μας επανάσταση οι Τούρκοι με το παλούκωμα και τα βασανιστήρια κατάφεραν να κάνουν τους Έλληνες να πολεμάνε μέχρι θανάτου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. «Ο αποκεφαλισμός θεωρείται ανώδυνος τρόπος θανάτου. Ειναι τόσο γρήγορο που δεν προλαβαίνεις να δεις το αίμα σου, ουτε και να πονέσεις».

      Όχι με τον τρόπο που το κάνουν αυτοί.

      Delete
  3. Η Θήβα είχε φιλοξενήσει τους Πέρσες ένα χειμώνα ολόκληρο, με γιους επιφανών Ελλήνων ομήρους. Ένας από αυτούς ήταν κι ο πατέρας του Αλέξανδρου, ο Φίλιππος. Σίγουρα ο λόγος που ισοπέδωσε τη Θήβα ο Αλέξανδρος είχε να κάνει με τις συνθήκες ομηρίας του πατέρα του...

    ReplyDelete
  4. Εν καιρώ ειρήνης οι νόμοι είναι άλλοι. Εν καιρώ πολέμου, οι νόμοι αυτοί παίρνουν Πούλο και επικρατεί, τρόμος, ωμή βια και στρατηγική. Αν δεν τα κανεις ΕΣΥ, θα τα κάνει ο εχθρός και θα είναι πολύ αργά για τον παθητικό αφού θα ψυχορραγει με τα αντερα η' τα μυαλά του στα χέρια, οι δικοί του άνθρωποι (παιδιά, σύντροφος, γονείς) το ίδιο. Δείτε τον τρόμο στην Ουκρανία για παράδειγμα. Έτσι, η άμυνα σου η' η επίθεσή σου επιβάλλεται να είναι ισοπεδωτικη . Ο κ. Αμυρας έχει απόλυτο δίκιο στο ζήτημα της συμπεριφοράς σε εμπόλεμη κατάσταση. Τρόμος, ωμότητα (για τη ψυχολογία) και στρατηγική.

    ReplyDelete
  5. Η γκιλοτίνα είναι γρήγορος θάνατος ο αποκεφαλισμός όχι. Οι στρατοί της δύσης στο 20 αιώνα μπορεί να εγκλημάτισαν πολλές φορές αλλά δεν χρησιμοποίησαν την τραγικότητα του θεάματος και του πόνου σωματικού και ψυχολογικού που υφίσταται το θύμα κατά την στιγμή του αποκεφαλισμού. Μεγάλος αριθμός αιχμαλώτων επέστρεψε μετά το πέρας του πολέμου στις πατρίδες του. Ούτε οι Ρώσοι ούτε οι Αμερικάνοι αλλά σε πολλές περιπτώσεις ούτε καν οι ΝΑΖΙ συμπεριφέρθηκαν με τόσο μένος στους αιχμαλώτους. Και οι εκτελέσεις ήταν με τον παραοδιακό τρόπο μπαμ και κάτω. Τρομοκρατούσαν με την απώλεια της ζωής και όχι με τον αιμοβόρο θέαμα της εκτέλεσης...

    Τυχόν συγκρίσεις με την αρχαιότητα τις θεωρρώ ατυχείς , ούτος ή άλλος στην αρχαιότητα η ζωή αφαιρούνταν με την μαχαίρα οπότε δεν υπήρχε και πιο <> τρόπος...

    ReplyDelete
  6. Η προβολή των εγκλημάτων εκ μέρους των θυτών έχει σχεδόν πάντα ποικίλες συνέπειες.
    Όπως πολύ σωστά τονίζει ο Ιφικράτης, η πρώτη άμεση συνέπεια είναι η τρομοκράτηση των αντιπάλων.

    Δεν είναι όμως μόνο αυτό.

    Η δεύτερη συνέπεια είναι η συσπείρωση των αντιπάλων και η απόφασή τους να πολεμήσουν μέχρις εσχάτων.
    Όταν ξέρεις ότι αν συλληφθείς αιχμάλωτος θα σφαγιαστείς/βασανιστείς/παλουκωθείς/αποκεφαλιστείς τότε η μόνη σου επιλογή είναι να πολεμήσεις με τον φανατισμό του απελπισμένου. Κατά κανόνα (αλλά όχι πάντα, διότι υπάρχουν πάντα και οι λιπόψυχοι) αυτό σε κάνει εξαιρετικά δύσκολο και επικίνδυνο αντίπαλο.
    Αντιθέτως, αν ξέρεις ότι θα τύχεις σχετικά ήπιας μεταχείρισης, τότε ίσως και να σκεφτείς να παραδοθείς αν η μάχη στραβώσει.
    Υπάρχει το σχετικό παράδειγμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
    Οι Γερμανοί πολέμαγαν σαν λυσσασμένοι απέναντι στους Σοβιετικούς προξενώντας τους τεράστιες απώλειες όταν οι τελευταίοι εισέβαλαν σε γερμανικά εδάφη, επειδή ήξεραν ότι σε περίπτωση αιχμαλωσίας η μοίρα τους ήταν προδιαγεγραμμένη.

    Οι δε κομμουνιστές με τα εγκλήματα που διέπραξαν στο τμήμα της ορεινής Ελλάδας που ήλεγχαν το 1944, μπορεί αρχικά να προκάλεσαν τον τρόμο αλλά στην συνέχεια το μόνο που κατάφεραν ήταν να συσπειρώσουν εναντίον τους όλον τον μη-εαμικό κόσμο, να απομονωθούν πολιτικά και εν τέλει να φάνε τα μούτρα τους.

    Η αυτοδιαφημιζόμενη βιαιότητα των τζιχαντιστών είναι μάλλον μία αυτοκαταστροφική ένδειξη αλαζονίας. Η γνωστή αλαζονία που πάντα χαρακτηρίζει τους χθεσινούς ξυπόλητους που ξαφνικά αποκτούν δυσανάλογα μεγάλη ισχύ.

    Λόγω έλλειψης παιδείας, προφανώς ξεχνούν τον Σουν-Τζού που έλεγε ότι "πρέπει πάντα να αφήνεις τον εχθρό σου μία διέξοδο διαφυγής, διότι αν πιστέψει ότι είναι αποκλεισμένος θα πολεμήσει πολύ πιο θαραλλέα".
    Οι προβολές των αποκεφαλισμών και λοιπών βιαιοτήτων ωθούν τους Σιίτες, τους Κούρδους, τους Χριστιανούς και τις λοιπές μειονότητες να αγωνιστούν με τον μέγιστο δυνατό φανατισμό απέναντι στους τζιχαντιστές.
    Προφανώς δεν θα τα καταφέρουν όλοι τους, αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Στους πολέμους, οι λιγότεροι σκληροί ηττώνται και διαλύονται.

    Το σίγουρο όμως είναι ότι οι τζιχαντιστές από πολιτικής και επικοινωνιακής άποψης τα κάνανε μαντάρα.
    Συσπείρωσαν τους πάντες εναντίον τους. Το έχουν ήδη πληρώσει στην Συρία, θα το πληρώσουν αργά ή γρήγορα και στο Ιράκ.

    ReplyDelete