Από την ημέρα που οι
δωσίλογοι υπέταξαν την Ελλάδα στην Τρόικα, ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού
Λαού έχει διανύσει μεγάλη ιδεολογική απόσταση. Έχει φθάσει στο σημείο να
κατανοεί ότι το δίλημμα είναι ποιός θα διαλυθεί πρώτος: το ευρώ ή η Ελλάδα;
Η διαδικασία
συνειδητοποιήσεως του προβλήματος εθνικής ανεξαρτησίας παρακωλύεται κυρίως από
τα αντιμνημονιακά κυνοβουλευτικά κόμματα.
Κεντροαριστεροί,
κομμουνιστές, εθνικιστές, φιλελεύθεροι, οι οποίοι δεν ψήφισαν το μνημόνιο,
αρνούνται να συστρατευθούν με τους Πατριώτες στο ζήτημα του εθνικού νομίσματος.
Προπαγανδίζουν το
εξής αισχρό ψεύδος: «Το νόμισμα δεν έχει σημασία, είτε ευρώ, είτε δραχμή, είναι
το ίδιο πράγμα». «Αυτό που έχει σημασία, είναι η παραγωγή», μας λένε.
Όταν εκστομίζουν μία
τέτοια ανοησία οι αριστεροί, είναι σαν να ομολογούν την ιδεολογική τους χρεωκοπία.
Ομολογούν ότι δεν έχουν μελετήσει ούτε την άλφα-βήτα του Μαρξισμού-Λενινισμού.
Βασική αρχή των Μάρξ
και Λένιν είναι ότι το αστικό κράτος δεν είναι ουδέτερο. Προστατεύει τα
συμφέροντα των αστών εις βάρος των προλετάριων. Η αστική δημοκρατία, το αστικό
κοινοβούλιο, και οι αστικές ένοπλες δυνάμεις, είναι μηχανισμοί επιβολής της
αστικής εξουσίας, καταπιέζοντας τα πτωχότερα στρώματα του πληθυσμού. Ο Λένιν
στο έργο του, «Κράτος και Επανάσταση», επαναλαμβάνει διαρκώς ότι το
επαναστατημένο προλεταριάτο πρέπει να τσακίσει το αστικό κράτος, και να
οικοδομήσει ένα προλεταριακό κράτος εξ αρχής.
Σε άλλο έργο του, στο «Η προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκυ», ο Λένιν συντρίβει τον Κάουτσκυ υπενθυμίζοντάς του ότι η δημοκρατία δεν είναι ουδέτερη έννοια. Και διαχωρίζει την αστική από την σοσιαλιστική δημοκρατία. Για όσους έχουν έστω και στοιχειώδη επαφή με την Μαρξιστική σκέψη, αυτά είναι μαθήματα πρώτης δημοτικού.
Σε άλλο έργο του, στο «Η προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκυ», ο Λένιν συντρίβει τον Κάουτσκυ υπενθυμίζοντάς του ότι η δημοκρατία δεν είναι ουδέτερη έννοια. Και διαχωρίζει την αστική από την σοσιαλιστική δημοκρατία. Για όσους έχουν έστω και στοιχειώδη επαφή με την Μαρξιστική σκέψη, αυτά είναι μαθήματα πρώτης δημοτικού.
Τοιουτοτρόπως και το
νόμισμα δεν είναι μία ουδέτερη έννοια. Το λέει και η λέξη, εκδοτικό ΠΡΟΝΟΜΙΟ. Όποιος έχει το πλεονέκτημα να κυκλοφορεί νόμιμο χρήμα(legal tender), αποκτά ισχύ έναντι των
αντιπάλων του.
Η έκδοση και η
διαχείριση της κυκλοφορίας ενός χαρτονομίσματος αντανακλά σχέσεις ισχύος, κυριαρχίας, και
υποταγής. Όποιος αριστερός πολιτικός
ισχυρίζεται ότι δεν έχει σημασία τί νόμισμα κυκλοφορεί στην Ελλάδα είτε είναι
προδότης είτε παντελώς άσχετος με τον Μαρξισμό-Λενινισμό.
Πάμε τώρα στους
νεοφιλελεύθερους πολιτικούς. Όποιος παπαγαλίζει το ίδιο παραμύθι, φαίνεται ότι
δεν έχει μελετήσει ούτε την άλφα-βήτα του νεοφιλελευθερισμού. Ενδεικτικώς
αναφέρω δύο κορυφαίους νεοφιλελεύθερους διανοητές, τον Friedrich Hayek και το έργο του «Denationalisation of money», και τον Murray Rothbard και το
έργο του «The mystery of Banking».
Όποιος
στοχαστής έχει στοιχειώδη επαφή με τα έργα νεοφιλελεύθερων διανοουμένων όπως
αυτοί που ανέφερα, θα διαπιστώσει την έχθρα τους προς τις κεντρικές τράπεζες και
το σύστημα κλασματικών αποθεματικών. Οι νεοφιλελεύθεροι διανοούμενοι υποστηρίζουν
την έκδοση ιδιωτικών νομισμάτων και την δημιουργία τραπεζών χωρίς έλεγχο από
κεντρικές τράπεζες.
Ενώ η νεοφιλελεύθερη
σκέψη στο εξωτερικό, ιδίως η αμερικανική που είναι και πιό εξελιγμένη, είναι
εχθρική προς το ευρώ και το δολλάριο διότι ελέγχονται από κεντρικές τράπεζες
και εμποδίζουν τον ελεύθερο νομισματικό ανταγωνισμό μεταξύ ιδιωτικών
νομισμάτων, στην Ελλάδα οι ελληνόφωνοι φιλελεύθεροι και νεοφιλελεύθεροι ομνύουν
πίστη στο ευρώ. Και στηλιτεύω κυρίως τους αντιμνημονιακούς φιλελεύθερους διότι
απαρνούνται την δική τους ιδεολογία.
Η έκδοση και ο
έλεγχος του χαρτονομίσματος από την Ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα έρχεται σε
αντίθεση και με τις κομμουνιστικές αλλά και με τις φιλελεύθερες απόψεις, για
διαφορετικούς λόγους φυσικά. Αλλά κομμουνιστές και φιλελεύθεροι πολιτικοί στην
Ελλάδα προτιμούν να αλλοιώνουν την ιδεολογία τους, προκειμένου να αποδείξουν
στην Τρόικα πόσο καλά ευρωγιουσουφάκια είναι.
Πάμε τώρα στους
εθνικιστές πολιτικούς. Όντας σε μεγάλο βαθμό αντισιωνιστές και
αντικαπιταλιστές, εκτοξεύουν μύδρους εναντίον των «τοκογλύφων» που
κατασπαράσσουν τα έθνη. Αλλά όταν έρθει η ώρα να μιλήσουν για το εθνικό νόμισμα,
κάνουν 180ο μοίρες στροφή, και ισχυρίζονται ότι αυτό που μετρά είναι
να αποκτήσουμε δική μας παραγωγή, το νόμισμα δεν έχει σημασία.
Λησμονούν δολίως την
ρήση του Mayer Amschel Rothschild,
«Δώσε μου τον έλεγχο και την έκδοση του νομίσματος μίας χώρας, και ύστερα αδιαφορώ
ποιός νομοθετεί σε αυτή την χώρα». Απ’ ό,τι φαίνεται η ρήση του ιδρυτού της
δυναστείας Rothschild δεν φαίνεται να αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τους
κυνοβουλευτικούς εθνικιστές για να αρπάξουν από τα χέρια των διεθνών τραπεζιτών
το εκδοτικό προνόμιο.
Μας λένε κάποια
εθνικιστικά κόμματα, ότι υπάρχουν κακοί εβραίοι τραπεζίτες που μας
εκμεταλλεύονται όμως εμείς δεν πρέπει να σπάσουμε τα νομισματικά δεσμά δια των
οποίων μας κρατούν σκλάβους, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την αποδοχή ενός
οθνείου νομίσματος στο όνομα της «Ευρώπης των Εθνών».
Είναι ξεκάθαρο ότι
κάποιοι εθνικιστές πολιτικοί έχοντας επηρεαστεί από τις χιτλερικές απόψεις περί
λευκής ευρωπαϊκής ιθαγένειας, θυσιάζουν τον Ελληνικό Λαό στον βωμό του ευρώ και
των διεθνών τραπεζικών ληστοσυμμοριών.
Οι κυνοβουλευτικοί
εθνικιστές με την πολιτική τους έφτασαν στο σημείο να αρνούνται και την έννοια
του έθνους-κράτους. Βασικό στοιχείο εθνικής κυριαρχίας είναι η έκδοση εθνικού
νομίσματος. Καλό θα ήταν να μελετήσουν κανένα εθνικιστικό οικονομικό σύγγραμμα
όπως του Δημοσθένους Στεφανίδου, «Εθνική Οικονομική Πολιτική», όπου ο
συγγραφεύς καταφέρεται εναντίον της ΕΟΚ διότι θεωρεί ότι θα καταστρέψει τις
ελπίδες για δημιουργία βιομηχανίας στην Ελλάδα.
Το
χρήμα δεν είναι ουδέτερο. Όπως δεν είναι ιδεολογικώς και πολιτικώς ουδέτερος
αυτός που το εκδίδει. Ούτε είναι ουδέτερος αυτός που εκδίδει νόμους. Ούτε είναι
ιδεολογικώς και πολιτικώς ουδέτερα τα σώματα ασφαλείας και όσοι κατέχουν όπλα.
Ούτε είναι ουδέτερα τα μμε. Ούτε είναι ουδέτερα τα πανεπιστήμια. Ούτε είναι ουδέτερη
η κρατική θρησκεία.
Γι’ αυτό λέμε ότι η νομισματική ανεξαρτησία είναι ανάλογη της εθνικής ανεξαρτησίας. Γι’ αυτό λέμε ότι το εκδοτικό προνόμιο είναι ανάλογο της εθνικής κυριαρχίας.
Γι’ αυτό λέμε ότι η νομισματική ανεξαρτησία είναι ανάλογη της εθνικής ανεξαρτησίας. Γι’ αυτό λέμε ότι το εκδοτικό προνόμιο είναι ανάλογο της εθνικής κυριαρχίας.
Εν κατακλείδι,
κομμουνιστές, φιλελεύθεροι, και εθνικιστές, θα έπρεπε λόγω ιδεολογίας να
υποστηρίζουν την δραχμή και να απαιτούν την διάλυση του ευρώ. Οι κομμουνιστές
επειδή το ευρώ δεν είναι ουδέτερο νόμισμα και εξυπηρετεί τα συμφέροντα της
αριστοκρατίας του χρήματος εις βάρος των προλετάριων. Οι φιλελεύθεροι επειδή πολεμούν
την δημιουργία υπερτροφικών κρατικών σχηματισμών τύπου Ε.Ε., και απαιτούν την
κατάργηση του συστήματος κλασματικών αποθεματικών και την έκδοση ιδιωτικών
νομισμάτων. Οι εθνικιστές επειδή η έκδοση εθνικού νομίσματος είναι συστατικό
στοιχείο εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας.
Αλλά αυτά θα συνέβαιναν
αν είχαμε Έλληνες κομμουνιστές, Έλληνες φιλελευθέρους, Έλληνες εθνικιστές.
Στην Ελλάδα έχουμε
ευρωγιουσουφάκια με κομμουνιστικό, φιλελεύθερο, και εθνικιστικό μανδύα. Γι’ αυτό
ο Αγώνας των Πατριωτών διανοουμένων για να συνειδητοποιήσει ο Ελληνικός Λαός το
συμφέρον του δεν έχει ευοδωθεί ακόμη.
Πρέπει να διεξάγουμε
σκληρό, αδιάλλακτο, και αμείλικτο αγώνα εις βάρος των ευρωλιγούρηδων. Πρέπει να
πολλαπλασιάσουμε την προπαγανδιστική μας εκστρατεία, προκειμένου να συντρίψουμε
την ιδεολογική επιρροή που κατέχουν τα ευρωγιουσουφάκια.
Ιφικράτης Αμυράς
8-6-2013
ΛΟΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ και ο νοων νοειτω.
ReplyDeleteΔοκίμασε αν θέλεις να προσεγγίσεις χρυσαυγίτες και να ενταχθείς μαζι τους στον αγώνα τους.Εχετε πολλά κοινά και θα ανεβάσεις το επίπεδο τους.Είσαι πολύ διαβασμένος και κρίμα ειναι να πορεύεσαι μόνος.Επίσης η ΧΑ,πλέον,τάσσεται υπερ του εθνικού νομίσματος.Το 2011 ξεκίνησαν υπερ της δραχμής.μετα το 2012 έλεγαν όσα γράφεις (το ευρώ μας το χρωστάνε δεν τους το χρωστάμε) και στις αρχες του 2013 έκαναν στροφή υπέρ της δραχμλης εκ νέου.βρίσκονται δημοσκοπικά στο 14,5% αλλά δεν έχουν σοβαρούς και μελετηρούς ανθρώπους σαν και σένα.Σου υπενθυμίζω οτι όλοι μαζί είμαατε έθνος και ο διχασμός σε ΄΄ν΄΄ παρατάξεις πάντοτε μας έβαζε σε κινδύνους και σε περιπέτειες.Τώρα,Ιφικράτη,είναι καιρός συσπείρωσης και χρόνος για διαλέξεις δεν υπάρχει.Επέλεξε πολιτικό φορέα και δώσε μάχη.Αν πας στην ΧΑ,θα την ανεβάσεις ακόμα περισσότερο και θα σου δοθεί η ευκαιρία να έχεις βήμα με μεγαλύτερο κύρος και δυναμική.Στο χέρι σου είναι.Είσαι φλογερός πατριώτης και η Ελλάς σε χρειάζεται
ReplyDeleteΤο μεγάλο πρόβλημα της χρυσής αυγής είναι ότι αποτελεί ένα ακόμα χριστιανικό κόμμα, που προπαγανδίζει υπέρ του χριστούλη και της παναγίτσας, οι οποίοι λατρεύουν δυό σχιζοφρενείς δικτάτορες (τον χίτλερ και τον αμερικανο-ελεγχόμενο παπαδόπουλο),ο αρχηγός του οποίου είναι ένας υπέρβαρος χοντρός που μοιάζει με πακιστανό, μέλος της οποίας ήρθε σε γάμο με μεξικάνα. Δεν πρόκειται για σοβαρό κόμμα στα μάτια των καθαρόαιμων Ελλήνων, με υγιή Ελληνικά γονίδια, υγιή Ελληνικά ένστικτα, ούτε κάν υγιούς Ελληνικής θρησκευτικότητας, καθώς εμείς οι Έλληνες λατρεύουμε τον Δία και την Ήρα, την Αθηνά και τον Άρη, τον Ηρακλή και τον Διόνυσο.
ReplyDeleteΚαλή η απελπισμένη σου προσπάθεια, όμως αμφιβάλλω εάν ο Ιφικράτης ξεπουλιέται σε χριστιανικά μία-απ'τα-ίδια κόμματα.
Πώς πήγε ο εορτασμός του πασάχ φέτος;
Αθήναιος Αλέξανδρος Άμβραξ
Εγώ να το θέσω διαφορετικά.
ReplyDeleteΓιατί ο Ιφικράτης δεν παρέμεινε στο ΕΠΑΜ;
Περιττό να πούμε ότι με εξαίρεση το θρησκευτικό ζήτημα και την άποψη για ένοπλο αγώνα, τα προτάγματα του Ιφικράτη παραπέμπουν στο ΕΠΑΜ.
O Καζάκης δεν παίρνει άριστα στην προπαγάνδα αλλά είναι αρκετά καλός.
Μυστήριο γύρω από την διαγραφή του Ιφικράτη από το ΕΠΑΜ...
Εν πάση περιπτώσει δεν χρειάζεται δυο άτομα, δυο κόμματα, δυο λαοί, κ.ο.κ. να είναι κολλημένοι με κόλα για να φέρουν εις πέρας ένα στόχο. Τότε η λέξη συνεργασία τι θα χρειαζόταν να δηλώσει; Και είναι ελευθερία να κρατάς μια κάποια απόσταση από τον άλλο.
Γ.Κ.
Ιφικράτη πιστευω οτι πρεπει να συσπειρωσεις τους Ελληνες Εθνικους γυρω απο μια μονολιθικη συνιστωσα και ακολουθως να ανοιξεις διαλογο για συνεργασια με αλλα κομματα
ReplyDeleteΜεγάλη αλήθεια. Μπράβο Ιφικράτη.
ReplyDeleteΤο ΚΚΕ είναι ξεκάθαρα υπέρ του ευρώ και στηρίζει έμμεσα τη Μέρκελ, την Γερμανία, το ευρώ και τους γερμανοτσολιάδες πολιτικούς και κόμματα χρεοκοπίας (ΠΑΣΟΚ ΝΔ) που υποτίθεται ότι κυβερνούν τη χώρα.
Θα πρότεινα να "λειάνει" ο κος Αμυράς της απόψης του στο χριστιανικό ή σε άλλα ζητήματα ώστε να μπορέσει πιο εύκολα να συνασπιστεί με πατριωτικές άλλες παρατάξεις.
Ιφικρατη και εγω πιστευω οτι πρεπει αμεσως να πας στη Χρυη Αυγη και να τους ανεβασεςι το επιπεδο, δεν γινεται διαφορετικα. Δεν εχουμε τον χρονο να φτιαξουμε τιποτα πλεον. Με αυτους θα πορευτουμε ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Φασιστες ξεφασιστες Ναζι ξεναζι δεν εχει πλεον καμια σημασια. Η Ελλας τελειωνει βιολογικα απο τον Λαθροεποικισμο και τον αριστεριστικο διεθνιστικο μισελληνισμο και δεν νομιζω οτι βοηθανε αλλες συζητησεις και ιδεολογικες διαφοροποιησεις....
ReplyDelete@ΒΛΑΞ ΑΜΒΡΑΞ
ReplyDeleteΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΝΥΜΗΔΗ ?
Πώς φαίνεται ότι όλοι τον θέλετε τον Ιφικράτη, γιατί σας πούλησαν οι σαθροί αρχηγίσκοι σας και οι σαθρές ιδεολογίες σας. Ειδικά στην παράταξη των πιθικοειδών του μιχαλολιάκου, είναι οφθαλμοφανές ότι τρέχετε και δε φτάνετε.
ReplyDeleteΗ Ελλάδα τελειώνει βιολογικά επειδή κάνετε γάμους με μεξικάνες, ρουμάνες, τσιγγάνες και ρωσίδες. Ο Ελληνισμός δεν τελειώνει βιολογικά, γιατί τα δικά μας τα παιδιά είναι καθαρόαιμοι Έλληνες.
Με άλλα λόγια, εσείς τελειώνετε - όχι εμείς. Και δεν χρειάζεται ο Ιφικράτης να "λειάνει" τις απόψεις του περί χριστιανισμού για να "συνασπιστεί εύκολα" με άλλες παρατάξεις, οι ΆΛΛΕΣ παρατάξεις οφείλουν να απαλλαγούν από τις μαλθακές και ξεπερασμένες μεσαιωνικές απόψεις τους (στο 2013 ζούμε άλλως τε) για να συνασπιστούν πιό εύκολα με εμάς.
@ανώνυμο: Φυσικά και πιστεύω. Εσύ σε τί πιστεύεις;
Υ.Γ.: Είμαι σίγουρος ότι εκτός οθόνης σε ρίχνω κάτω με μία σφαλιάρα <:D
Αθήναιος Αλέξανδρος Άμβραξ
Πρέπει να υπάρχει μια επιλογή εθνικιστων σε περίπτωση απογοήτευσης από ΧΑ.
ReplyDeleteΟπως έγινε με το ΛΑΟΣ που πήγαν όλοι στην ΧΑ.
Έτσι πρέπει να υπάρξει κάποιος να συλλέξει τον κόσμο όταν γίνει μια από τα ίδια.
Γιαυτό δεν πρέπει να πάει ο Ιφικράτης στην ΧΑ.
Δυο βιντεάκια απο το youtube ενδεικτικά του χρυσαυγήτικου σκουπιδότοπου:α)χρυσαυγίτης ουγκ β)Πυρήνας χρυσής αυγής χανίων,ασπόνδυλα σε δράση.Τι να λέμε τώρα;Για τις υπόγειες διαδρομες της χ.α με την αστυνομία, την ΚΥΠ, την ΝΔ;Για την πατριδοκαπηλία και τις φετιχιστικές ναζιστόδουλες ονειρώξεις τους μήπως;Αυτό όμως που δεν αντέχεται με τίποτα είναι η αισθητική τους.Το ξέρω για κάποιους αυτά είναι ψιλά γράμματα.Η χρυσή γαβγή έχει τόση σχέση με το Ελληνικό πνεύμα και τον πατριωτισμό.... οση και τα ψάρια με τα ποδήλατα.Το μεταναστευτικό τους έβγαλε απο τον βόθρο των γηπέδων οπου επέπλεαν.Εαν ο Ιφικράτης θέλει να μαζέψει δίπλα του οποιον γραφικό ψυχάκια εμφανίζεται,μόνο επειδή δηλώνει πατρώτης,εθνικιστής κλπ, τοτε καλό καρναβάλι.Ελπίζω οχι. ΑΠΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕΡΙΑ
ReplyDeleteΕμένα που με κατονομάζεις ασπόνδυλο επειδή ανήκω στην Χρυσή Αυγή Χανίων,έχω όνομα και επώνυμο και ονομάζομαι Σταθάκης Δημήτρης...Εσύ που γράφεις ανώνυμα μάλλον είσαι ασπόνδυλο σκουλήκι...όσο αφορά τον Ιφικράτη συμφωνώ με τις απόψεις του, αλλά σήμερα πρέπει να γίνουν συμμαχίες για να εξωβελιστεί το σιωνιστικό παράσιτο από την πατρίδα μας...δεν γίνεται να σκοτωνόμαστε οι χριστιανοί με τους εθνικούς...υπάρχουν σημεία επαφής και όταν εξωντόσουμε τα παράσιτα τότε θα μπορέσουμε να βρούμε λύση στο θρησκευτικό ζήτημα...Εγώ πάντως είμαι εθνικός...όπως με προστάζουν οι πρόγονοι μου από την Μικρά Ασία...
DeleteΚΟΦΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ Η ΧΡΥΣΑΥΓΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΙΦΙΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ.... ΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΣ ΜΙΚΡΗ ΕΛΠΙΔΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΟΥΦΤΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΓΡΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΟΝΟ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ Ν ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΧΗ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΗΣ..... ΙΦΙΚΡΑΤΗ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΑΡΑ ΤΟ ΓΕΡΟ ΠΛΕΥΡΗ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ Η ΒΑΣΙΛΟΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΜΕΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ReplyDeleteΑμυράδες, χρυσαυγίτες, παντού και πάντα έτοιμοι να σκοτωθείτε μεταξύ σας. Σκλάβους σας άφησε η τουρκιά, σκλάβους θα σας ξανάβρει.
ReplyDeleteΣτα οικονομικά δε σας βλέπω και τόσο φορτσάτο αγαπητέ.
ReplyDeleteΠληροφοριακά να σας ενημερώσω ότι ο εβραίος Rothbard είναι αναρχοκαπιταλιστής και όχι φιλελεύθερος,ενώ ο Hayek ένας φανατικός αντικομμουνιστής μέντορας του Friedman.Έχετε ένα ταλέντο να τσουβαλιάζετε,όχι και τόσο επιτυχημένα είναι η αλήθεια.
Επί του ζητήματος που αναφέρεστε.Δεν ξεχωρίζω κάπου την πρότασή σας για τη χρήση του εθνικού νομίσματος.Επαναλαμβάνετε ότι το χρήμα δεν είναι ουδέτερο,όπως και το κράτος,παρομοίως και το πολίτευμα.Ταυτοχρόνως μας λέτε γιατί όλο το κοινοβουλευτικό φάσμα προδίδει εκτός από το λαό,τη χώρα,το έθνος και τις υποτιθέμενες ιδεολογικές του αφετηρίες.
Η πρόταση για το εθνικό νόμισμα που βρίσκεται ακριβώς ;
Το εθνικό νόμισμα που οραματίζεστε δε θα συμμετέχει στο διεθνές σύστημα ;
Τί πολιτική ισοτιμίας θα ακολουθήσετε ;
Δε θα συνδέσετε την ισοτιμία του με κάποιο ισχυρό νόμισμα ;
Την κεντρική τράπεζα τί θα την κάνετε ;
Απαντήστε παρακαλώ στα παραπάνω βασικά ερωτήματα αν θέλετε να ομιλείτε περί εθνικού νομίσματος.
Όταν η εθνική οικονομία είναι σε κώμα και η εθνική παραγωγή ανύπαρκτη είναι αστείο να μετατοπίζουμε το βάρος στο νόμισμα.
Υ.Γ Τη φράση ευρωλιγούρης τη χρησιμοποιούσε συνεχώς ο τραγόπαπας Παρασκευαίδης και χτυπάει άσχημα τόσο ηχητικά,όσο και συνειρμικά.
«ο αρχηγός του οποίου είναι ένας υπέρβαρος χοντρός που μοιάζει με πακιστανό»
ReplyDeleteΤι είναι αυτά που λες; Μπορείς να επικρίνεις το βάρος του, αλλά όχι το φαινότυπο του. Πολλοί Έλληνες ανήκουν σε αυτό το συγκεκριμένο φαινότυπο. Επίσης, θα έλεγα ότι ο Πλάτων είχε παρόμοια κρανιακή δομή με τον Μιχαλολιάκο. Πρόσεξε τα λόγια σου, διότι οι ίδιες ανοησίες στηρίζουνε οι ανθέλληνες.
AnonymousJune 11, 2013 at 1:03 AM
ReplyDeleteΜόνο ένας αλαφροϊσκιωτος οπαδός ενός υπερφίαλου αρχηγίσκου μπορεί να κάνει τέτοιες επισημάνσεις τριτεύουσας σημασίας.
Προσοχή γιατί η κόκκινη γραμμή μεταξύ μεγαλοφυίας και γελοιότητας προσπερνιέται εύκολα.
Περαστικά σας.
Θα έλεγες λοιπόν ότι ο Πλάτωνας έχει παρόμοια κρανιακή δομή με τον Μιχαλολιάκο; Πολύ σπουδαία παρατήρηση! Επίσης, μου φαίνεται ότι ο Μιχαλολιάκος και ο Αγαμέμνων φαίνονται να έχουν παρόμοια μυοσκελετική κατανομή του περινέου, πιθανότατα (δεν το γνωρίζω στα σίγουρα) να έχουν και παρόμοια καμπυλώτητα πρωκτικού αυλού.
ReplyDeleteΟ μόνος (επώνυμος) ανθέλληνας στη συζήτηση είναι ο πάκι-Μιχαλολιάκος, υποστηρικτής της ανέθνου "λευκής" φυλής των ροδαλών και καθυστερημένων hillbillies της Αλαμπάμα(ς), στα μάτια όμως των οποίων ο ίδιος φαίνεται ολίγον σκούρος και κάπως χατζι-σιμητόφατσα.
Εννοείται ότι κατακρίνω το βάρος του, το οποίο αποτελεί και το μικρότερο ελλάτωμά του.
Αθήναιος Αλέξανδρος Άμβραξ
Η ΤΡΑΠΕΖΑ, Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
ReplyDeleteΜετά την Βιομηχανική επανάστασι η Τράπεζα έπρεπε σιγά σιγά να αναλάβη και την εξουσία των κρατων μέσω της διαχείρισης της οικονομίας.
Για να γίνη αυτό έπρεπε οι εργάτες να πάρουν την θέση τους στο πολιτικοοικονομικοκοινωνικό γίγνεσθαι και οι μέχρι τότε κυρίαρχοι βασιλεις με την παρέα τους (ευγενεις, αστοί, αγρότες) να παραμερίσουν. Οι εργάτες δουλεύουν για την Τράπεζα και όλοι έπρεπε να γίνουν υπάλληλοι της τράπεζας.
Έτσι, η Τράπεζα βλέποντας πως οι εργάτες χωρίζονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες (θα τους ονομάσουμε: υλιστές, άθεους, εθνικιστές) σχεδιάζει το πώς θα τους κάνει να δουλεύουν γι΄αυτήν.
Η πρώτη κατηγορία (οι υλιστές) δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να υποταχθη. Οι άνθρωποι αυτοί δουλεύουν, αυξάνουν την περιουσία τους, ζουν ειρηνικά, ασχολουνται και με την θρησκεία, το έθνος, τον συνδικαλισμό, τις παραδόσεις αλλά χωρίς φανατισμούς. Ο σκοπός της ζωης τους είναι η καλοπέρασι και δεν πολυενδιαφέρονται για την εξουσία. Εύκολο είναι να καταλάβουν πως με τις εκλογές και την εναλλαγή των δύο παρατάξεων (συντηρητικούς-δημοκρατικούς) στην εξουσία θα προοδεύει το κράτος και η κοινωνία και αυτό το μοντέλο της ελευθερίας θα εξαπλωθη σε όλον τον πλανήτη, με την δύναμη, βέβαια, που θα τους δίνη η κατοχή του χρήματος και η ανάπτυξι της επιστήμης.
Για την δεύτερη κατηγορία εργατων, τους άθεους, που διψουν για δύναμη και εξουσία στο όνομα της άθεης ιδεολογίας, η τράπεζα φρόντισε να τους στείλει έναν δάσκαλο που τους έλεγε «πάρτε τα κεφάλια των βιομηχάνων, μπητε στην θέσι τους, κυβερνηστε εσεις», χωρίς βέβαια να τους εξηγήση πόσοι θα χωρούσαν στο γραφειο του εργοστασιάρχη και ότι οι υπόλοιποι θα ζουσαν σε χειρότερες συνθηκες από τους εργάτες των καπιταλιστικων κρατων. Έτσι ιδρύθηκαν τα κομμουνιστικά κράτη με ορισμένους εργάτες να είναι πιο ίσοι από τους άλλους.
Τέλος, την τρίτη κατηγορία εργατων, τους εθνικιστές, τους οδήγησε σε σύγκρουσι με τους άθεους κομμουνιστές, χάσανε, αφου βοήθησαν και οι υλιστές καπιταλιστές, και έτσι δεν ευοδώθηκε το όραμά τους να κυριαρχήσουν επί της γης στο όνομα της ανωτερότητας του έθνους τους και της παγανιστικης θρησκείας τους.
Στο διάστημα, λοιπόν, 1914-1989 η Τράπεζα έβαλε στην άκρη τους εθνικιστές και τους κομμουνιστές (σήμερα έχουν απομείνει μερικά κράτη με δεξιές ή αριστερές δικτατορίες) και τώρα έχοντας την παγκόσμια οικονομία στα χέρια της οδεύει και στην παγκόσμια κυβέρνησι.
Οι άνθρωποι της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας (άθεοι, εθνικιστές) συνεχίζουν να υπάρχουν, όμως όσο περνάει ο καιρός λιγοστεύει η δύναμή τους και απορροφωνται από την πρώτη κατηγορία, αυτούς που ονομάσαμε «υλιστές».
Ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί οφείλουμε να κραταμε αποστάσεις και από τις τρεις ανωτέρω κατηγορίες ανθρώπων.